#


تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در تهران

4 فوریه 2018 بدون نظر 991 بازدید

تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در تهران

تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در تهران

کیومرث کلانتری، مدیر کل محیط زیست استان تهران بیان کرد: مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند فردا ۱۶بهمن ماه تعطیل می باشد.

به گزارش ازمن بپرس، مدیر کل محیط زیست استان تهران در مورد مصوبات کارگروه وضعیت ویژه آلودگی هوای استان تهران که به ریاست استاندار تهران در فرمانداری ری برپا شد، گفته است: طبق تصمیم که اعضای این کارگروه گرفته است مدارس ابتدایی، پیش دبستانی ها و مهدهای کودک در استان تهران به جز شهرستان های دماوند، پردیس  و فیروزکوه فردا تعطیل هستند.

کیومرث کلانتری ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات جلسه اجرای طرح تردد زوج و فرد از درب منازل و ممنوع بودن فروش آرم طرح ترافیک روزانه از طرف شهرداری تهران می باشد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این مصوبات ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت، سیمان و توقف فعالیت های آلاینده برای فردا به ثبت رسید.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به این که این تصمیمات به خاطر پیش بینی اقدامات لازم برای پیشگیری از افزایش احتمالی آلودگی هوا در روزهای آینده فراگرفته شد، بیان کرد: قرار است که اورژانس تهران آمادگی کاملی را برای خدمت رسانی به افراد ساکن در تهران داشته باشد.

کلانتری تصریح کرد: از دیگر مسائلی که مورد تصویب در این جلسه بود تشدید برخورد با خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی توسط پلیس راهور می باشد.

دبیر کارگروه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران با اعلام ممنوعیت ورود کامیون ها برای امشب بیان کرد: رفت و آمد هر گونه وسائل نقلیه سنگین دودزا، بدون معاینه فنی و فرسوده به شهر تهران تا اول اسفند ماه ممنوع اعلام شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان درخواست کرد تا اگر کار ضروری ندارند از تردد در شهر خودداری کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *