#


کودکی که در روز کودک زیر دیوار مدرسه جان داد

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1357 بازدید

کودکی که در روز کودک زیر دیوار مدرسه جان داد

جان باختن کودکی در روز کودک

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان جزئیات حادثه مرگ دانش آموز کردستانی را توضیح داد.

رشید قربانی در رابطه با حادثه فوت دانش ‌آموز شش ساله در مدرسه روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج عنوان کرد: با کمال تأسف این حادثه که ظهر روز قبل اتفاق  افتاد، دنیا ویسی در پی ریزش دیوار حیاط مدرسه به شدت زخمی شده و در هنگام انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن تسلیت به افراد خانواده این دانش‌ آموز اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از مدارس در استان کردستان خیلی قدیمی و غیر قابل استفاده می باشند و این اتفاق هم به خاطر فرسوده بودن دیوار حیاط این مدرسه به وجود آمد.

آقای قربانی در مورد اقدامات انجام شده پس از فوت این دانش آموز شش ساله در روستای گرماش، بیان کرد: در همین راستا یک گروه برای بررسی علت وقوع این حادثه تلخ تشکیل شده است.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده پس از مرگ این دانش‌ آموز خاطر نشان کرد: در اولین فرصت علت وقوع این حادثه شناسایی و به اطلاع همه شهروندان خواهد رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن اشاره به قدیمی بودن تعداد زیادی از مدارس به خصوص در روستاهای استان کردستان عنوان کرد: در طول سال ‌های گذشته به دفعات موضوع قدیمی بودن مدارس در استان کردستان را به اطلاع مقامات استانی و کشوری رسانده است و نیاز است که این مشکل در کمترین زمان ممکن مورد توجه قرار گیرد.

او ضمن درخواست توجه بیشتر مسئولان به موضوع مقاوم سازی مدارس در استان کردستان به خصوص در روستاها گفت: توقع داریم این آخرین اتفاق تلخ در مدارس کردستان باشد و امیدوار هستیم که اعتبارات این بخش در استان کردستان به صورت مناسبی بالا رود تا بتوانیم از به وجود آمدن چنین حوادثی جلوگیری نماییم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *