#


تأثیر معجزه آسای شیر کاکائو بعد از فعالیت ورزشی

18 دسامبر 2018 بدون نظر 1329 بازدید

تأثیر معجزه آسای شیر کاکائو بعد از فعالیت ورزشی

تأثیر معجزه آسای شیر کاکائو بعد از فعالیت ورزشی

در حین ورزش کردن به علت تعریق آب بدن کم می شود و برای احیای سلول ها و آبرسانی به آنها باید بعد از ورزش آب نوشید. خاصیتی که برای نوشیدن شیرکاکائو عنوان شده دو برابر بیشتر از آب معدنی بوده و افراد پس از ورزش درصورت استفاده از آن می توانند نتایج بهتری را دریافت کنند. دکتر غلامرضا جهانی در گفتگو با ایسنا اظهار نمودند افراد بعد از انجام ورزش انرژی شان را که از طریق تعریق آزاد شده و از دست رفته را سعی می کنند با آب معدنی یا نوشیدنی انرژی زا باز یابند و تقویت کنند اکثر متخصصان تغزیه بر این باورند که شیرکاکائو بهترین نوع نوشیدنی برای این امر می باشد نوع کم چرب شیرکاکائو کمک بیشتر و بهتری به سلامتی دارد از آنجا که این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی مورد نیاز بدن بعد از ورزش است خاصیتی دو برابر نویدن آب معدنی را با آبرسانی مجدد بدن انجام می دهد .

برای افرادی که بعلت ورزش آب بدن خود را از دست می دهند اکترولیت، کربوهیدرات، پروتئین، مواد معدنی، پتاسیم و ویتامین هایی برای تجدید قوا نیاز است که شیرکاکائوی کم چرب حاوی تمامی این ضروریات می باشد .ورزش

توضیحاتی درباره مصرف شیرکاکائو بعد از ورزش

دکتر جهانی ادامه دادند با نوشیدن شیرکاکائو می توان آب بدن را مدت زمان طولانی تری حفظ کرد و همچنین بعلت داشتن کربوهیدرات و پروتئین سطح گلیکوژن لازم برای عضلات را افزایش می دهد و چیزی که بعد از انجام ورزش واقعاً بدن به آن نیاز دارد را تأمین می کند از جمله احیاء و ترمیم سلول ها.

وی تسریح کرد اگر ورزشی می کنید برای تجدید قوا و پیشگیری از پرخوری به پروتئین بیشتری نیاز دارید که شیر یکی از بهترین منابع پروتئین برای رفع نیاز های بدن است ترکیبات شیرکاکائو مواد مغذی ارزشمندی برای مغز هستند که سبب احساس مسرت و آرامش می شود مدیر پیشین گروه بدنسازی فدراسیون فوتبال افزود بعد از انجام سلول هایتان شکسته می شوند و لازم است بازسازی شوند در این حالت بدن شما به مصرف پروتئین و کلسیم بیشتر نیاز دارد تا سلول ها را تغذیه کند، شیر بخصوص نوع کاکائوی آن پروتئین و کلسیم بسیار زیادی دارد که به سلامت استخوان ها کمک فراوانی می کند.

با این اوصاف مصرف شیرکاکائو پس از ورزش بسیار مفید واقع می شود همچنین برای بانوانی که می خواهند وزنشان به شکلی کم خطرتر و آرام تر کم کنند میل کردن یک لیوان شیرکاکائو پس از ورزش می تواند وزنشان را در سطح ایده آلی حفظ کنند. وی در پایان گفت شیرکاکائو حاوی ویتامین دی است که به حفظ سلامت دندان ها و تقویت آنها در برابر عفونت های ناشی از باکتری ها کمک می کند

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *