#


بیمه ها، عمده مشکلات طرح تحول سلامت بود

بیمه
1 دسامبر 2017 ۳ نظر 1291 بازدید

بیمه ها، عمده مشکلات طرح تحول سلامت بود

بیمه ها، عمده مشکلات طرح تحول سلامت بود

حسن روحانی، رئیس جمهور کشور،در دولت دوازدهم  بر پایداری طرح تحول سلامت تاکید و بیان کرد: مشکلاتی که در طرح تحول سلامت به وجود آمده است عمدتا مربوط به بیمه ها می باشد.

به گزارش ازمن بپرس، رئیس جمهور در قسمتی از گفت و گوهای که در تلویزیون داشته است اشاراتی به حوزه سلامت کشور کرد و گفت: در دولت دوازدهم طرح تحول سلامت هم چنان ادامه دارد و همان مسیری که در دولت قبل داشته است را طی می کند تا مردم بتوانند خدمات بیشتر، ارزان و فراگیر را دریافت کنند.

حسن روحانی ادامه داد: بیماری های مردم در دولت یازدهم با کمترین هزینه درمان می شد و در حال حاضر هم در دولت دوادهم این رویه را پیش خواهیم برد.

وی افزود: متخصصانی که در دولت یازدهم همیشه در بیمارستان ها حضور داشتند در دولت دوازدهم نیز همین کار را خواهند کردو برای مناطق دور دست و محروم نیروهای متخصص پزشکی را اعزام خواهیم کرد.

رئیس جمهور در مورد مشکلاتی که در طرح تحول سلامت ایجاد شد که مربوط به بیمه ها بود گفته است: قرار بود که پنج میلیون نفری که تحت پوشش بیمه نبودند را بیمه کنیم ولی یازده میلیون بیمه شدند که بار سنگینی بر دوش دولت گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: تامین منابع بیمه ها انجام می شود و تا پایان سال اتفاقات خوبی خواهد افتاد. این طرح به عنوان یکی از یارانه های نقدی به حساب می آید که مردم بتوانند دسترسی بهتری به دارو و درمان ارزان تری داشته باشند.

روحانی گفت: سرمایه گذاری خوبی در دولت یازدهم برای درمان شده است ولی در دولت دوازدهم تاکید بیشتر بر روی حوزه های بهداشت و آموزش می باشد.

رئیس جمهور در پایان افزود: محیط زیست، ریزگردها، تالاب ها و دریاچه ها و آلودگی های هوا مرتبط با حوزه بهداشت می باشند. توان بیشتری را باید در حوزه بهداشت قرار دهیم و طرح تحول سلامت بر بهداشت و آموزش با تاکید بیشتری ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *