#


بررسی فاکتور AP: تهدید عجیب و غریب Trump

بررسی فاکتور AP: تهدید عجیب و غریب Trump
1 آگوست 2017 بدون نظر 639 بازدید

بررسی فاکتور AP: تهدید عجیب و غریب Trump

رئیس جمهور دونالد ترامپ می گوید که کنگره باید هزینه آنچه را که عمومی پرداخت می کند در مورد “Obamacare” پرداخت کند. اما اعضای کنگره در حال حاضر به اندازه کافی انجام می دهند. در اینجا به ادعای Trump و واقعیت نگاه می کنیم.

جمعه سه شنبه گفت: اگر Obamacare به مردم لطمه می زند، چرا باید این موضوع به شركت های بیمه آسیب نرساند و چرا باید كنگره پرداخت كند و چه كسی پول پرداخت می كند؟ ”

فاكتورها: گرچه صدای Trump می تواند در غیر این صورت، اعضای كنگره و كاركنان آنها از طریق مبادلات Obamacare بیمه سلامت خود را دریافت می كنند. آنها ملزم به انجام این کار با مقرره در قانون سلامت خود هستند.

این چیزی از یک ناهنجاری است، چرا که سایر افرادی که تحت پوشش برنامه های بیمه بهداشتی تحت حمایت کارفرمایان تحت قانون قرار نگرفتند، برای ورود به مبادلات بیمه نامه جدید ایجاد نشد. اما این پیشنهاد تحت فشار سیاسی قرار گرفت، تا از درک نپذیرفت که قانونگذاران قوانینی را برای مردم نوشتند که خودشان قادر به اجتناب از آن خواهند بود.

قانون ۲۰۱۰ بیمه درمانی برای اعضای کنگره و کارکنان آنها را از طریق صندوق بهداشتی کلمبیا تأمین می کند. اکثر آنها از برنامه های مزایای کارکنان خدمات بهداشتی فدرال، که کارکنان دولتی دیگر از آن استفاده می کنند، اخراج شدند.

طبق گزارش تحقیقات کنگره، دولت فدرال حدود ۷۲ درصد حق بیمه قانون گذاران را پرداخت می کند. John Arensmeyer، رئیس اکثریت کسب و کار کوچک، گفت که هر چند که مشاغل کارفرما متفاوت است، ۷۲ درصد با آنچه که سایر شرکت ها به کارکنان خود ارائه می دهند، با کارکنان خود کار می کنند.

نه همه اعضای کنگره در مبادله دی سی نیستند. درست مثل سایر افراد، برخی از بیمه های همسران خود و یا از طریق سایر ابزارهای دیگر پوشش می یابند.

سن جان مک کین پوشش خود را از وزارت جانبازان امور به عنوان یک خلبان سابق نیروی دریایی پوشش می دهد، اگرچه او برای تشخیص سرطان اخیر مغز خود در درمانگاه Mayo درمان می شود. Sen. Claire McCaskill تصمیم می گیرد که از مشارکت کارفرما خودداری کند و بیمه خود را، مانند دیگر میسوری ها، از مبادله ملی Obamacare خریداری کند.

اگر چه این ترفند می تواند به عنوان خوانده شده نشان دهد که او قصد دارد تا در مورد آنچه اعضای کنگره برای بیمه درمانی خود پرداخت می کنند، مشخص نیست که چه چیزی می تواند باشد. این بسیار شناخته شده است: او ناراحت است که جمهوری خواهان نمی توانند تصویب قانون Obamacare را لغو و چشم انداز مجازات قانون گذاران را برای شکست آنها انجام دهد

اگر چه کاملا مشخص نیست که Trump در حال صحبت کردن در مورد پیشنهاد Obamacare باید به شرکت های بیمه آسیب برساند، این می تواند اشاره به موضوع مداوم در مورد اینکه آیادولت  Trump هزینه های پرداخت به بیمه گذاران را ادامه خواهد داد؟ مشاور کانال کاخ سفید، کلینا کانوی، در “فاکس نیوز روز یکشنبه” گفت که Trump در این هفته تصمیم خواهد گرفت.

یارانه ها، در مجموع حدود ۷ میلیارد دلار در سال،  کاهش مالیات و مخارج برای مصرف کنندگان با درآمد ناچیز کمک می کند دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از اقتدار قانونی خود برای پرداخت مستقیم به بیمه گذاران برای کمک به جبران این هزینه ها استفاده کرد. Trump ساختار پرداخت را به ارث برده است، اما او همچنین دارای قدرت برای پایان دادن به آن است.

پرداخت ها موضوع دعوی جمهوری خواهان مجلس است تا اینکه قانون سلامت به طور خاص شامل تخصیص پولی به کنگره شود، همانطور که در قانون اساسی لازم است. Trump فقط پرداخت های را از طریق ماه جولای تضمین کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *