#


آلودگی هوا برای بار دیگر باعث تعطیلی شد

19 دسامبر 2017 بدون نظر 691 بازدید

آلودگی هوا برای بار دیگر باعث تعطیلی شد

آلودگی هوا برای بار دیگر باعث تعطیلی شد

به گزارش ازمن بپرس، شامگاه یکشنبه به خاطر بالا رفتن مقدار آلایندگی هوا در تهران کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران را تشکیل دادند که به ریاست کریمی ، معاون امور عمرانی استانداری تهران بود که مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و اعضای کمیته در آن حضور داشتند.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به تصویب رساندند که مدارس در تمام مقاطع تحصیلی به غیر از شهرستان های پردیس، فیروزکوه و دماوند در روز دوشنبه مورخ ۲۷آذر۹۶ نعطیل می باشد.

طبق گزارش به دست آمده طرح زوج و فرد امروز از درب منازل اعمال می شود و تا پایان هفته فروش روزانه طرح ترافیک متوقف می شود.

همچنین کارخانه های آلاینده ساز بتن و آسفالت، شن و ماسه و فعالیت های شهری که باعث تولید آلاینده می شوند مانند اقدامات عمرانی و ساختمان سازی تا پایان هفته تعطیل می باشد.

علاوه بر این در این جلسه قرار شد که تردد کامیون هابه جز کامیون حمل زباله و سوخت  در سراسر شهر تا روز چهارشنبه ممنوع شود.

موارد دیگری که در این جلسه برای روز دوشنبه به تصویب رسید لغو تمام مسابقات ورزشی که در فضای باز بودند، به اصناف توصیه کردند که دو ساعت زودتر صنف شان را تعطیل کنند و مدیران با مرخصی خانم ها و مادران شاغل موافقت کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *