#


راه هایی برای چاق شدن صورت

7 ژوئن 2019 بدون نظر 2236 بازدید

راه هایی برای چاق شدن صورت

بسیاری از زنان و مردان با مشکل لاغر شدن صورت مواجه اند و همواره برای درمان کردن این مشکل تلاش می کنند . در این مطلب به بررسی راه هایی می پردازیم که می تواند برای چاق شدن صورت موثر باشد .

روش های سنتی برای چاق شدن صورت

چاق شدن صورت

۱-استفاده از معجون خیار و گلابی : خیار دارای خاصیت آبرسانی است و می تواند به سلول های پوست آبرسانی کند . از این میوه ها می توانید به عنوان ماسک استفاده کنید اگر به صورت مداوم در دو هفته متوالی از ترکیب این دو میوه استفاده کنید باعث چاق شدن صورت شما خواهد بود .

برای استفاده از این ماسک لازم است تا خیار را رنده کرده و به مدت ۲۰ دقیقه آن را روی صورت خود قرار دهید . به جای خیار می توانید از گلابی نیز استفاده کنید . برای چاق شدن صورت این کار را هفته ای دو بار انجام دهید.

۲-نوشیدن آب : نوشیدن آب زیاد می تواند تاثیر بسیار زیادی را روی پوست صورت داشته باشد و باعث چاق شدن صورت شود. استفاده از آب در زمان ورزش کردن نیز می تواند بسیار موثرتر باشد . بیش تر افرادی که به صورت منظم ورزش می کنند اغلب با لاغر شدن صورت مواجه خواهند شد و بعدها حتی احساس خواهند کرد که صورتشان زیبایی اولیه را ندارد .

نوشیدن آب می توان به این افراد کمک کند تا صورت همان زیبایی ابتدایی خود را حفظ کند .

۳-استفاده از آجیل ها :بسیاری از مغزهای روغنی هستند که می توانند برای چاق شدن صورت به شما کمک کنند و در این زمینه بسیار موثر باشند . خودتان می توانید در این زمینه برای خود معجونی را از مغزهای فندق ، بادام ، پسته و خرما تهیه کنید . گنجاندن این موارد در رژیم غذایی بسیار بی خطر است و به چاقی صورت هم کمک می کند.

۴-استفاده از میوه ها : میوه ها و سبزیجات دارای فیبر زیادی هستند و همین باعث می شود تا با خوردن آن ها احساس سیری کنید پس می تواند در لاغری بسیار موثر باشد .هم چنین میوه ها می توانند برای آّبرسانی به پوست نیز بسیار موثر باشند . پس بهتر است برای پر شدن صورت از میوه هایی استفاده کنید که دارای کالری کمی هستند و اما می توانند برای آبرسانی پوست بسیار کمک کننده باشد . بهتر است برای میان وعده های خود حتما از میوه ها استفاده کنید .

۵-استفاده از کاهو و جوانه گندم : بهتر است در وعده های غذایی خود استفاده زیادی از کاهو و جوانه گندم داشته باشید . این باعث آبرسانی به سلول های پوستی می شود و هم چنین باعث می شود تا صورت شما نیز چاق تر به نظر برسید . جوانه گندم دارای ویتامین های E  وb  بوده است که باعث می شود تا آبرسانی به پوست به راحتی صورت گیرد . البته توجه کنید از این ترکیب باید به صورت متعادلی استفاده کنید زیرا استفاده بیش از اندازه آن باعث چاقی بیش از حد می شود .

۶-استفاده از ماسک گل رس :از قدیم الایام برای جوان سازی و چاق شدن صورت از ماسک گل رس استفاده می شده است . این ماسک باعث می شود تا عضلات صورت تقویت شود و از شل شدن پوست نیز جلوگیری می کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *