#


ده درمان خانگی برای مقابله با دندان درد

4 ژوئن 2019 بدون نظر 1129 بازدید

ده درمان خانگی برای مقابله با دندان درد

دندان درد از بدترین دردهایی است که هر فرد در زندگی تجربه می کند و بسیاری از افراد از آن در زندگی خود شکایت دارند. دندان درد بدون هیچ علامت قبلی و هشداری صورت می گیرد . علت دندان درد ممکن است عفونت هایی باشد که در اطراف دندان وجود دارد که اگر درمان نشود باعث خواهد شد تا دندان ها به صورت کلی از بین بروند.

حال اگر در روزهای تعطیل و یا نصفه شب که به جایی هم دسترسی ندارید دچار دندان درد شدید می توانید با استفاده از درمان های خانگی دندان درد را کاهش دهید تا بعدها در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید .

دندان درد

درمان های خانگی برای دندان درد

۱-روغن گل میخک : تنها یک و یا دو قطره گل میخک نیاز داریم تا روی دندانی که درد می کند قراردهیم و مدت زمانی در این مکان باقی بماند تا اثر اعجاب انگیز آن را در کاهش دندان درد ببینید. می توانید از این روغن روزی دو و یا سه بار استفاده کنید .

۲-عصاره وانیل : دو سه قطره وانیل را روی پنبه ای ریخته و روی دندان قرار دهید . استفاده از این ماده محدودیتی ندارد و هر چند بار که بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید .

۳-چای کیسه ای : ابتدا چای کیسه ای را داخل آب خیس کنید و بعد از این مرحله می توانید آن را روی دندان قرار دهید . این کار را می توانید روزی دوبار انجام دهید تا از دندان درد خلاص شوید .

۴- جوش شیرین : ابتدا تکه ای پنبه بردارید و آن را مقداری خیس کنید و بعد مقداری جوش شیرین روی آن بریزید و روی دندان قرار دهید . این کار را می توانید روزی دو و یا سه بار انجام دهید .

۵-آب اکسیژنه : برای درمان دندان درد به آب اکسیژنه سه درصد نیاز دارید . استفاده از این محصول مانند استفاده از دهان شویه است و باید آن را مدت زمانی در دهان خود نگاه دارید. بعد از استفاده دهان خود را با آب معمولی بشویید .

۶-روغن پونه و یا آویشن :می توانید برای درمان دندان درد از این دو روغن استفاده کنید گوش پاک کن را به این روغن ها آغشته کرده و روی دندان قرار دهید . این کار را برای چندین بار تکرار کنید .

۷-روغن کاری دندان :روغن نارگیل و آبگرم را به مدت ۲۰ دقیقه در دهان خود نگه دارید واما نباید آن را قورت دهید . این کار را می توانید روزی دوبار انجام دهید .

۸-زنجیبل :استفاده از یک تکه بسیار کوچک زنجبیل کافی است تا آن را با کمی فلفل رنده کنید و سپس به مقداری آب آن ها را اضافه کنید . سپس گوش پاک کن را به این مواد آغشته کرده و روی دندان قرار دهید .  البته باید این کار را طوری انجام دهید که پنبه ها با لثه ارتباطی نداشته باشد زیرا باعث تحریک شدن لثه خواهد شد .

۹-روغن زیتون :ابتدا تکه ای از پنبه را به روغن زیتون آغشته کنید و آن را روی دندان قرار دهید این کار را روزی دو یا سه بار برا تسکین دندان درد انجام دهید .

۱۰-پیاز : تکه ای از پیاز را به صورت خام روی دندان قرار دهید این کار را روی دوبارانجام دهید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *