#


سامسونگ و حضور گیر اس ۳ در دنیای گجت های دیجیتالی

گجت های دیجیتالی
2 نوامبر 2017 بدون نظر 1747 بازدید

سامسونگ و حضور گیر اس ۳ در دنیای گجت های دیجیتالی

سامسونگ و حضور گیر اس ۳ در دنیای گجت های دیجیتالی

شرکت کره ای سامسونگ پس از اینکه مدل هایی چند از ساعت های دیجیتالی را وارد بازار کرد اما نتوانست به آن چیزی که مد نظر داشت برسد به همین دلیل تلاش خود را در این زمینه بیشتر کرده و تصمیم گرفت محصول بینظیر دیگری را با نام گیر اس ۳ وارد بازار کند. یکی از ایرادات مهمی که در سامسونگ گیر ۲ وجود داشت مربوط به سیستم عامل تایزن بود که موجب می شد این ساعت به عنوان یک ساعت دیجیتالی و هوشمند خوب کار نکند.

طراحی گیر اس ۳

سامسونگ برای طراحی ساعت هوسمند گیر اس ۳ خلاقیتی به خرج نداده و آن را تقریبا مشابه نسل قبل از آن تولید کرده است اما سعی کرده این طراحی را به شکل کاملتری انجام دهد. ساعت هوشمند گیر اس ۳ دارای اندازه ای بزرگ تر از مدل قبل از خود بوده و ضخامت بیشتری از آن دیده می شود. این تغییرات باعث شده ساعت هوسمند گیر اس ۳ شباهت بیشتری به یک ساعت داشته باشد درست بر عکس گیر اس ۲ که اغلب آن را به عنوان یک دستبند دیجیتالی به شمار می آوردند.

گجت های دیجیتالی

گجت های دیجیتالی

در طراحی و ساخت ساعت هوشمند گیر اس ۳ از موادی استفاده شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. در خصوص حلقه های چرخانی که در ساعت به کار رفته به نحوی زیبا از نمایشگر آن جدا می باشند و باعث شده اند این ساعت هوشمند حالت اسپرتی به خود بگیرد.

در طراحی این ساعت هوشمند از یک بند استاندارد نیز استفاده شده است که سی و دو میلی متر اندازه دارد و این قابلیت را برای شما فراهم می کند که آن را به عنوان جایگزین بند قدیمی ساعت خود استفاده کنید. با دریافت گواهی IP68 ساعت هوشمند گیر اس ۳ به عنوان یک ساعت ضدآب شناخته می شود و می توان آن را در آبی به عمق یک و نیم متر به مدت سی دقیقه قرار داد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.

وقتی دستگاه دیجیتالی ای بتواند این گواهی را در مورد خود دریافت کند در واقع این قابلیت را دارد که در زیر دوش حمام نیز مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. این مساله در حالی است که کمپانی سامسونگ در مورد ساعت جدید خود از قابلیت ضدآب بودن به طور کامل استفاده نکرده است و این دسته از گجت های دیجیتالی این کمپانی را نمی توان به راحتی در استخر یا محیط های دیگری همچون آن مورد استفاده قرار داد.

گجت های دیجیتالی

گجت های دیجیتالی

برای اینکه کاربر بتواند راحت تر ساعت گیر اس ۳ خود را مدیریت کند دکمه هایی در قسمت راست  ساعت تعبیه شده است که کار را برای کاربران راحت تر می کند. در قسمت بالای این ساعت دکمه ای قرار دارد که به وسیله آن می توانید به صفحه قبلی بازگردید و از دکمه ای هم که در پائین صفحه قرار داده شده می توانید برای دیدن اپلیکیشن های موجود کمک بگیرید.

اسپیکری که مورد نیاز کاربر است تا بتواند مکالمان خود را انجام دهد و در مواقع لزوم موسیقی گوش بدهد در حاشیه سمت چپ این ساعت قرار داده شده است.

نمایشگر گیر اس ۳

صفحه نمایشی که کمپانی سامسونگ در ساعت هوشمند جدید خود استفاده کرده ۱.۳ اینچی می باشد که از نوع سوپر آمولد به شمار می رود. رنگ مشکی در این صفحه نمایش با عمق بسیار بالایی نشان داده می شود. این عامل باعث شده زمانی که واچ فیس هایی که دارای رنگ مشکی هستند در مورد ساعت خود انتخاب می کنید ساعت دیجیتالی شما به طور کامل به ساعت های معمولی و غیر هوشمند شباهت داشته باشد و افراد دیگر به دشواری می توانند تشخیص دهند که ساعت مچی شما دارای یک صفحه نمایش لمسی می باشد.

رزولوشنی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل می باشد که به خاطر اندازه صفحه نمایش رزولوشن بسیار خوبی به شمار می روند. زاویه دیدی که نمایشگر این ساعت در اختیار شما قرار می دهد بسیار خوب و با کیفیت بوده و از هر طرفی که نگاه کنید متوجه می شوید که هررنگی در جای خود قرار دارد و رنگ ها با یکدیگر ترکیب نمی شوند و شما می توانید یک تصویر کاملا واضح و روشن را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر مزایای این ساعت هوشمند این است که در زیر نور آفتاب هم می توانید تصویر آن را به شکلی واضح ببینید. البته می توانید روشنایی آن را تنظیم کرده و در شرایط و موقعیت های مختلف از روشنایی متناسب با آن محیط استفاده کنید. صفحه نمایش این مدل از ساعت های هوشمند سامسونگ دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و می توان آن را جزو صفحه نمایش های خوب در جهان به شمار آورد که با نمایشگر آمولد خود می توانند رقیبی خوب برای تولیدات کمپانی های دیگر معرفی شوند.

گجت های دیجیتالی

گجت های دیجیتالی

باتری طراحی شده برای گیر اس ۳

باتری ای که در طراحی گیر اس ۳ به کار رفته سیصد و هشتاد میلی آمپر ساعتی است که قابلیت پاسخگویی تا دو روز را برای شما به همراه خواهد داشت و می توانید با یک بار شارژ کردن آن را دو روز کامل استفاده کنید. کاربرانی که کمتر از ساعت هوشمند خود کار می کشند باید در نظر داشته باشند که این ساعت در صورت کمتر کار کردن می تواند بیشتر از دو روز برای شما کار کند. اگر نمایشگر گیر اس ۳ زیاد روشن نباشد با یک بار شارژ کردن می توانید سه روز آن را به کار ببرید. میزان بازدهی این ساعت در خصوص شارژدهی به عنوان یکی از مزیت های این ساعت هوشمند شناخته می شود و باعث برتری آن در بین رقبای دیگر می باشد.

طراحی جدیدی که در مورد ساعت های هوشمند به کار رفته باعث شده کاربرانی که تمایل دارند هم ساعت های کلاسیک را داشته باشند و هم از ساعت های مدرن و هوشمند استفاده کنند می توانند به سراغ این مدل از ساعت ها رفته و با یک خرید به آنچه که می خواستند دست پیدا کنند. گیر اس ۳ سامسونگ دارای مزایا و معایبی می باشد که کیفیت ساخت آن و شارژدهی باتری و همچنین کیفیت صفحه نمایش آن را می توان جزو مزایای آن معرفی کرد اما وزن زیاد آن و تعداد کم اپلیکیشن های آن باعث شده این ساعت زیبا معایب را نیز به همراه داشته باشد البته می توان مزایای آن را در نظر گرفته و از معایب آن چشم پوشی کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *