#


به روز رسانی لپ تاپ Gram ال جی و تجهیز آن به پردازنده نسل هشتم اینتل

9 ژانویه 2018 بدون نظر 1265 بازدید

به روز رسانی لپ تاپ Gram ال جی و تجهیز آن به پردازنده نسل هشتم اینتل

به روز رسانی لپ تاپ Gram ال جی و تجهیز آن به پردازنده نسل هشتم اینتل

کمپانی ال جی که چندی پیش لپ تاپ Gram خود را معرفی کرده بود حالا آن را به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز کرده و با افزودن تاندربولت۳ به آن نسخه ای به روز از این لپ تاپ را معرفی کرده است. این لپ تاپ ال جی دارای صفحه نمایش۱۵ اینچی می باشد که موجب شده یک لپ تاپ قوی و پر قدرت شناخته شود که می تواند پاسخگویی مناسبی برای برخی از نیازهای کاربران داشته باشد.

اگر مطالب پیشین ما را مطالعه کرده باشید حتما میدانید که کمپانی اینتل به تازگی نسل هشتم پردازنده های خود را که در سری Core قرار دارد معرفی نموده و از آن در طراحی سخت افزاری محصولات دیجیتالی بسیاری استفاده شده است. در نمایشگاه دیجیتال که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده کمپانی های بسیاری فرصت را غنیمت دانشته و از این پردازنده در محصولات ارتقا یافته خود استفاده کرده اند تا بتوانند در این نمایشگاه این محصولات را معرفی نمایند.

در این میان کمپانی ال جی نیز در خصوص لپ تاپ۱۵ اینچی خود از این پردازنده استفاده کرده است. لپ تاپ Gram از انواع لپ تاپ های بالارده این کمپانی به شمار می رود که به مدل Z98015 معروف می باشد و پردازنده نسل هشتم اینتل یکی از تجهیزات قوی در این لپ تاپ به شمار می رود؛ این لپ تاپ از نمونه هایی است که دارای طراحی بسیار خوبی بوده و می تواند به عنوان یک لپ تاپ زیبا شناخته شود.

هنوز اخبار کاملی در خصوص این لپ تاپ جدید و مدرن به دست نیامده است اما با در نظر گرفتن تصاویری که منتشر شده است می توان عنوان کرد که در خصوص طراحی این لپ تاپ ال جی از زبان طراحی ای که در مورد نسخه پیش از آن بوده استفاده کرده است اما تغییرات اندکی نیز در خصوص این لپ تاپ وجود دارد که موجب شده به عنوان یک لپ تاپ جدید شناخته شود.

در طراحی این لپ تاپ جدید ال جی از نانوکربن منیزیم استفاده کرده است؛ این آلیاژ توانسته گواهی MIL-STD810G را برای خود بدست بیاورد و بر اساس این گواهی به عنوان لپ تاپی شناخته می شود که در برابر شاریط محیطی مختلف که کمی هم سخت باشد می تواند مقاومت کرده و دوام بسیار بالایی را داشته باشد. پیش از این ال جی در مورد وب کم این لپ تاپ قسمت پائین صفحه نمایش را در نظر گرفته بود اما حالا جای آن تغییر کرده و به قسمت بالایی صفحه نمایش انتقال داده شده است که موجب شده لپ تاپ از موقعیت خوبی برای دوربین وب کم خود بهره مند باشد.

ال جی دی خصوص لپ تاپ جدید گرم که معرفی سعی کرده وزن آن به سبکی گذشته باشد و طراحی آن به گونه ای بوده که همچون گذشته وزنی به میزان۱.۱ کیلوگرم را دارا می باشد. این میزان وزن برای لپ تاپی که دارای صفحه نمایشی به اندازه۱۵.۶ اینچ است بسیار مناسب محسوب می شود و کاربران به راحتی می توانند آن را با خود حمل کرده و جابجا نمایند.

این لپ تاپ جدید به دلیل داشتن پردازنده نسل هشتم اینتل که چهار هسته ای می باشد توانسته به عملکردی مناسب دست پیدا کند. ال جی در مورد باتری این دستگاه ادعا دارد که می تواند در حدود نوزده ساعت دوام بیاورد و این می تواند به عنوان یک گزینه ایده آل برای این لپ تاپ به شمار برود.

کمپانی ال جی در طراحی لپ تاپ گرم خود یک درگاه SSD دوم را هم قرار داده است که کاربردی بودن آن را بسیار افزایش خواهد داد. علیرغم اینکه در مورد حافظه این دستگاه هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما ال جی اعلام کرده در این نسخه بروز شده حافظه کندی که در نسل پیش از آن بود جای خود را به نمونه PCle داده است که موجب می شود لپ تاپ از عملکرد بسیار سریعی در مقایسه با نسل پیش از خود برخوردار باشد.

این لپ تاپ جدید ال جی دارای تغییرات مثبت بسیاری است که یکی از مهمترین آن ها در مورد پورت های این دستگاه می باشد که نسبت به مدل های گذشته این دستگاه تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. نسل جدید لپ تاپ ال جی دارای پورت تاندربولت۳ می باشد که موجب می شود کاربردی بودن این لپ تاپ بیشتر به چشم بیاید. این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتم اینتل و پورت تاندربولت۳ خود می تواند پاسخگویی مناسبی برای نیاز کاربران داشته باشد و در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *