#


تکنولوژی و واژه های اوباما!

تکنولوژی که واژه های اوباما را به فیلم های همگام سازی شده با لب تبدیل می کند تا در SIGGRAPH نمیاین شوو!
30 جولای 2017 بدون نظر 761 بازدید

تکنولوژی و واژه های اوباما!

مقاله ای که قرار است در کنفرانس SIGGRAPH 2017 در هفته آینده ارائه شود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا ممکن است این تکنولوژی برای تولید فیلم های ویدیویی جعلی مورد استفاده قرار گیرد. اما تکنولوژی که در این مقاله توضیح داده شده است، “Synthesizing Obama: Sync Learning Audio Lip” می تواند بسیاری از کاربردهای مفیدتر، به خصوص در صنایع سرگرمی و بازی، داشته باشد.

محققان دانشگاه واشنگتن تکنولوژی را برای ساختن عکس های واقعی از کلمات دهه پیش باراک اوباما رئیس جمهور پیشین، بر اساس چند ساعت فیلم ویدئویی از آدرس های هفتگی خود، به کار برده اند. آنها از یک شبکه عصبی مکرر استفاده می کردند تا مطالعه کنند که چگونه دهان اوباما حرکت می کند و سپس دهان و حرکات سر خود را دستکاری می کنند تا آنها را به کلمات و جملات مرتب کرده و جملات جدید ایجاد کند.

طبق گفته Supasorn Swajanakorn، نویسنده اصلی این مطالعه، آسان است که ببینیم که چگونه می توان از آن برای اهداف نامطلوب استفاده کرد، اما این تکنولوژی دور از دسترس است مخصوصا برای همه جهان. این می تواند به راحتی در فیلم های جعلی شناسایی شود. وی می گوید: این امر می تواند نسبتا آسان باشد برای توسعه یک نرم افزار برای تشخیص ویدئوی جعلی. تولید یک ویدیوی واقعا واقعی و سخت برای تأیید ممکن است به دلیل محدودیتهای فنی طولانی تر باشد.

Jerome Solomon، رئیس دانشکده پلی تکنیک Cogswell، یادآور می کند که هر تکنولوژی جدید می تواند به خوبی یا بد استفاده شود. او توضیح می دهد: “این فناوری جدید در گرافیک کامپیوتری است.” “ما چیزهایی را می سازیم که قابل باور نیستند و جهان هایی که وجود ندارد وجود ندارد. و من فکر می کنم که مردم به طور بالقوه از فن آوری های بیرون از صنعت ما می توانند از آن برای اهداف بد یا خوب استفاده کنند. ”

علاوه بر این، سولومون می گوید: “سوایجاناکورن”، “من فکر می کنم این راهی برای دسترس بودن به همه است.” کنفرانس ما واقعا جایی است که تکنولوژی جدید از طریق برنامه مقاله های فنی ما می آید، اما برای اینکه تکنولوژی در ابزار ظاهر شود، مدتی طول می کشد. توسعه دهندگان باید نرم افزار را بسازند تا این پژوهش را انجام دهد و آن را به ابزار تبدیل کند. ”

و انواع مختلف استفاده از این تکنولوژی خاص وجود دارد.

Marie-Paule Cani، SIGGRAPH’s Chair of Technical Paper می گوید: “به طور خودکار ویدئو را ویرایش می کند تا همگام سازی لمس دقیق با یک آهنگ صوتی جدید را پیش بینی کند. “برای مثال می توان از یک فیلم مستقل در یک زبان خارجی استفاده کرد یا برای اصلاح آنچه مردم در فیلم های ویدئویی و بدون هیچ هزینه ای گفتند.”

تعدادی از مقالات و نمایشگاه های تکنولوژی جدید در نمایشگاه SIGGRAPH 2017 در ۳۰ ژوئیه تا ۳ آگوست در مرکز کنفرانس لس آنجلس برگزار خواهد شد.

در میان بسیاری از فن آوری های جدید ارائه خواهد شد شرکت مغز و کامپیوتر شرکت Neurable. سلیمان می گوید: “آنها کلاه هایی را روی سر خود قرار می دهند و موج مغزی خود را می خوانند، بنابراین می توانید از آن به جای یک موس یا یک صفحه کلید برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.” “آنها با فناوری به SIGGRAPH می آیند تا نشان دهند که چگونه می توانید از آن برای بازی استفاده کنید. تصور کنید یک بازی بدون کنترل کننده ای در دست داشته باشید. ”

علاوه بر SIGGRAPH در سال جاری، تئاتر VR با برنامه های در حال انجام است. سلیمان توضیح می دهد: “ما قصد داریم فیلم های VR را نشان بدهیم.” “ما هدست بالا VR را داشته باشیم و در واقع می تواند داستان سرایی VR را نشان دهد. با صدای بلند و دیجیتال با کیفیت بالا، این تجربه واقعا متفاوت است. “

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *