#


هماهنگی ساعت مکانیکی ریسنس با گوشی دیجیتالی

16 ژانویه 2018 2 نظر 2497 بازدید

هماهنگی ساعت مکانیکی ریسنس با گوشی دیجیتالی

هماهنگی ساعت مکانیکی ریسنس با گوشی دیجیتالی

برند ریسنس به تازگی ساعت جدیدی را طراحی کرده است که در آن کلیه ویژگی های ساعت های هوشمند در کنار خصوصیات ساعت های مکانیکی قرار دارد و موجب شده تا کاربران بتوانند تجربه ای جدید را داشته باشند و در کنار داشتن ساعتی هوشمند از ساعتی کلاسیک نیز برخوردار باشند.

در حال حاضر ساعت های هیبریدی بسیاری وجود دارد که از نظر ظاهری کمی به ساعت های مکانیکی و کلاسیک شباهت دارند. برخی از افراد علاقه بسیاری به استفاده از ساعت های کلاسیک دارند به همین دلیل نمی توانند از امکاناتی که ساعت های هوشمند در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند و باید بی خیال این مدل از ساعت ها شوند.

در حال حاضر کمپانی ریسنس تصمیم گرفته ساعتی جدید را که دارای قابلیت های هوشمند است به شکل ساعت های کلاسیک عرضه نماید که به نام ساعت مفهومی e-Crown می باشد. در طراحی این ساعت مدرن تونی فادل که به عنوان پایه گذار نست شناخته می شود فعالیت بسیار زیادی داشته است. زمانی که این ساعت را خریداری می کنید تنها برای بار اول نیاز است تا آن را تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهید.

پس از اینکه تنظیمات اولیه را انجام دادید اپلیکیشن آیفونی که هماهنگ این ساعت طراحی شده است می تواند به صورت خودکار ساعت شما را با یکی از دو منطقه زمانی که تعریف شده تنظیم کند و پس از آن شما می توانید از ساعت هوشمند و کلاسیک خود استفاده نمائید.

در صورتی که انرژی ذخیره شده در ساعت به اتمام رسید تا وقتی که خودتان نخواهید لزومی ندارد مکانیزم قدیمی که برای تنظیمات ساعت در آن قرار داده شده است را به کار بیاندازید تا به وسیله آن انرژی ساعت بازگردانده شود و بتوانید از آن استفاده نمائید. برای کار کردن ساعت می توانید تنها چند ضربه کوچک بر روی ساعت بزنید و با این کار آن را دوباره به راه انداخته و مورد استفاده قرار دهید.

ریسنس در طراحی ساعت جدید خود از انرژی خورشیدی به همراه جنبشی استفاده کرده است تا به وسیله آن ها عقربه ها بتوانند حرکت کرده و کار خود را به خوبی انجام دهند. زمانی که انرژی ساعت به زیر پنجاه درصد نیز برسد ساعت قادر خواهد بود با استفاده از انرژی خورشیدی عملکرد مناسبی را داشته باشد. در حال حاضر کاربران قادر به خرید این ساعت مکانیکی هوشمند نخواهند بود و همانگونه که گفته شد در خصوص این ساعت از واژه مفهمومی استفاده شده است که نشان می دهد تنها فناوری قرار داده شده در این ساعت قرار است به نمایش دربیاید و تنها برای این منظور تولید می شود.

کمپانی ریسنس وعده عرضه نسخه دوم این مدل از ساعت های خود را در سال۲۰۱۸ داده است و می توان در خصوص آن گفت که قادر است آینده ای که برای ساعت های مکانیکی وجود دارد را مشخص کند. هم اکنون کمپانی های بسیاری هستند که در خصوص ساعت های خود از تنظیمات دستی استفاده کرده اند اما کمپانی ریسنس در طراحی ساعت خود به گونه ای عمل کرده است که می تواند با گوشی های هوشمند همگام شود و افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند می توانند ساعت خود را با گوشی هایشان نیز هماهنگ کنند.

یکی از مزیت های این مدل از ساعت های ریسنس این است که کاربران بابت تمام شدن شارژ ساعت خود هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت و نیازی نیست ساعت خود را قربانی عملکرد کنند و می توانند از آن استفاده را لازم را ببرند و در طول روز کارایی خوب ساعت خود را ببینند. این ساعت می تواند با ظاهر کلاسیک خود عملکردی مفهومی از ساعت های هوشمند را برای کاربران به ارمغان بیاورد و افراد می توانند لذت کافی از کار با آن را ببرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *