#


ساعت هوشمند منعطف نوبیا

9 می 2019 بدون نظر 1625 بازدید

ساعت هوشمند منعطف نوبیا

صحبت ما در این مطلب درمورد نمایشگرهای منعطف است شاید با خود بگویید این که دیگر موضوعی جدید نیست و از مدت ها قبل مطرح بوده است اما این نمایشگر منعطف مربوط به گوشی های هوشمند نیست بلکه به تازگی زد تی ای از ساعت هوشمندی رونمایی کرده است که نوبیا نام دارد و اما دارای نمایشگری منعطف و OLED بوده است . اندازه نمایشگر مربوط ساعت هوشمند نوبیا ۴ اینچ است و اما به خاطر این که تصویر آن عرض بسیار زیادی دارد بزرگ تر به نظرخواهد آمد.

ساعت هوشمند نوبیا

بررسی ویژگی های ساعت هوشمند نوبیا

نوبیان بیان کرده است که این ساعت هوشمند می تواند حتی صد بار هم خم شود . پس مطمئن باشید که زمانی که آن را دور دست خود می بندید هیچ نگرانی را نخواهید داشت . البته به خاطر این که نمایشگر این گوشی ها بسیاربزرگ است همه قسمت های آن را نمی توانید وقتی دور مچ شماست ببینید.

البته ساعت هوشمند نوبیا مجهز به سیستم عامل اختصاصی است که به کاربر این امکان را می دهد تا صفحه را اسکرول کند و بتواند همه قسمت های صفحه را به خوبی ببیند. در اطراف این ساعت هوشمند نوبیا نیز کلیدهایی به صورت فیزیکی وجود دارد که کاربرد یکی از آن ها مانند هوم است و در هر قسمتی که باشید شما را وارد همان صفحه اصلی می کند.

دکمه فیزیکی دیگری نیز وجود دارد که برای فعال کردن دستیار هوشمند این ساعت استفاده می شود . البته نمونه ای از این دستگاه را در اختیار خبرنگاران قرار داده اند که با فشار دادن این دکمه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

از ویژگی های بسیار جذاب ساعت هوشمند نوبیا این است که می توان با استفاده از ژست های حرکتی به کنترل آن پرداخت یعنی می توانید دست خود را بالای گوشی هوشمند حرکت دهید و به این ترتیب آن را کنترل کنید. البته در نسخه دموی این دستگاه نیز این ویژگی معمولا در حالت آزمایشی قرار داشته است .

این ساعت هوشمند ویژگی های بسیار زیادی را نیز داشته است که از جمله آن ها می توان به برقرار کردن تماس صوتی ، مسیریابی اشاره کرد . از ویژگی های شاخص ساعت هوشمند نوبیا نیز این است که دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است که به کاربر کمک می کند تا بتواند به راحتی سلفی بگیرد. برای دیدن ویدئو هایی نیز می توان از این ساعت هوشمند استفاده کرد.

درست است که در ساعت هوشمند نوبیا امکان ارسال پیام وجود دارد و اما تایپ کردن در آن بسیار سخت است و احتمالا برای نوشتن کاربران از دستیار هوشمند استفاده می کنند.

ارائه ساعت هوشمند نوبیا در دو رنگ مشکی و طلایی و در مدل های مختلفی خواهد بود . که فرقی که این مدل ها با هم دارند نیز در مورد امکاناتی است که مربوط به اتصال آن هاست. برای مثال مدل هایی از این ساعت هوشمند که گران اند فقط از Esim برای پشتیبانی استفاده می کند و اما در مدل های ارزان تر از بلوتوث برای همگام کردن گوشی بهره می برند.

اولین نسخه ارائه شده ساعت هوشمند نوبیا به رنگ مشکی خواهد بود و هم چنین قیمتی برابر ۵۱۰ دلار خواهد بود .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *