#


نکاتی درباره دکوراسیون اتاق خواب برای دختر خانم ها

اتاق خواب دخترانه
1 جولای 2017 بدون نظر 1977 بازدید

نکاتی درباره دکوراسیون اتاق خواب برای دختر خانم ها

نکاتی درباره دکوراسیون اتاق خواب برای دختر خانم ها

محیط پیرامون ما اثر زیادی بر روی روحیه مان می گذارد. پس این را به یاد داشته باشید که برای دلخوشی خودمان هم شده وقت و انرژی خود را برای هرچه زیباتر کردن آن بگذاریم. به خاطر همین ما می خواهیم ایده هایی را برای قشنگ تر شدن اتاق خواب دختران در این مطلب به شما نمایش دهیم. هرچیزی که شما برای به وجود آوردن یک اتاق بی نظیر لازم دارید در این مطلب به شما ارائه داده ایم.

با استفاده از تمام رنگ ها به نتیجه بهتری برسید.( دکور رنگی)

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

در کل برای اتاق خواب، اعم از بالش ها تا دیوارها، از رنگ های روشن استفاده کنید. اگر قصد دارید که از طیف رنگی های تند به کار ببرید، سعی کنید از یک وسیله خاص برای بیشتر جلوه دادن اتاق استفاده کنید و آن را تکرار کنید. به طور مثال شما می توانید از عکس جغد بر روی دیوارها، روتختی ها، بالش ها و پرده ها به کار ببرید و برای بیشتر جلوه دادن به رنگ ها از رنگ سفید برای رنگ کردن استفاده کنید.

جالب و کاربردی

درس خواندن به طور مکرر کاری کسل کننده است، اما اگر در اتاقی که دکوراسیون جالبی دارد به درس خواندن بپردازید باعث نمی شود که خسته بشوید و شما راحت تر و بهتر به درس و مشق خود می رسید. شما می توانید از یک میز مطالعه بزرگ به همراه صندلی اش و یک جعبه برای وسایل خرده ریز برای اتاق تان استفاده کنید و یک فضای کار کوچکی به وجود آورید. زمانی که به استراحت نیاز دارید، صندلی های راحتی که رنگ های روشن و بشاش دارند و شکل شان زیبا است، اتاق تان را برای دورهمی دوستانه و خنده و خوشحالی در کنار آن ها تبدیل می کند.

قدرتی که رنگ ها می توانند داشته باشند

خودتان می توانید برای اینکه رنگ های خشک و سرد دیوار را عوض کنید، یک دیزاین ساده را بر روی آن پیاده کنید. شما می توانید از نوار نقاشی استفاده کنید و توسط آن بر روی دیوار مربع هایی را با اندازه های گوناگون ایجاد کنید. بعد از آن داخل مربع ها را با هر رنگی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید. مثلاً می توانید از مربع هایی با رنگ تمشکی و هلویی بر روی دیوار به کار ببرید.

با بزرگ شدن دخترتان اتاقش را تغییر دکوراسیون دهید

هر چقدر زیبایی و شیک بودن مهم باشد، به کار بردن دکوراسیون مهم تر از آن است. هر چقدر دخترتان بزرگ تر شود جایگاه مبلمان سفید در اتاقش حفظ می شود و می تواند سرجایش باقی بماند. لوازم ترئینی، ملافه ها و رنگ دیوارها را می توانید بر حسب سلیقه تان خیلی راحت عوضش کنید. شما می توانید به جای عروسک و اسباب بازی داخل قفسه ها و کمدها از مجله ها و لوازم آرایش استفاده کنید و داخل آن ها را پر کنید.

اتاق بدون رنگ صورتی

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

شما می توانید از رنگ صورتی که نماد دخترانه بودن است استفاده نکنید و به جای آن از رنگ های نارنجی و همراه با تضادش یعنی رنگ آبی یک اتاق به روز و شیک به وجود آورید. استفاده از گل های چاپ شده که حالت گرافیکی دارند بر روی دکور، می تواند به مدرن بودن اتاق خواب تان بیافزاید.

سبک خاصی به اتاق دخترتان بدهید

شما می توانید با استفاده از وسایل نو وکهنه یک جلوه خاص به اتاق دختر عزیزتان بدهید. روتختی های قدیمی و کلاسیک که با حروف اول اسم دیزاین شده اند اگر حاسیه آن ها را با رنگ قرمز بپوشانید آن را به سبک مدرن تزوین کرده اید. پرده ای که استفاده می کنید را از نزدیک سقف بیاویزید تا طرح روی پارچه اش بیشتر جلوه کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *