#


دیزاین اتاق نشیمن یا تی وی روم

اتاق نشیمن
8 ژوئن 2017 بدون نظر 3283 بازدید

دیزاین اتاق نشیمن یا تی وی روم

دیزاین اتاق نشیمن یا تی وی روم

به طور کلی در فضاهای کوچک از اتاق نشیمن برای کارهای زیادی از جمله تماشای فیلم و سریال ، مکانی برای مطالعه ، مهمانی و حتی استراحت و خوابیدن استفاده می شود بنابراین طراحی اتاقی که این همه کار در آن صورت می پذیرد نیازمند یک نقشه ریزی بسیار دقیق و پرجزئیات است .

اتاق نشیمنی با دکوراسیون امروزی داشته باشید

هرچه پیش می رویم طراحی دکوراسیون یک اتاق نشیمن شیک بیشتر وبیشتر به میزان فضای موجود و اندازه یک خانه بستگی دارد . در عصر جدید این فضای خانه است که مشخص می کند اتاق نشیمن چگونه باید طراحی و چیده شود . در سال های گذشته طراحی اتاق نشیمن و یا تی وی روم دستخوش تغییرات فراوانی شده و از طرح های رسمی وسنگین مخصوص میهمانان تبدیل به مکانی صمیمی و گرم برای خوش گذرانی در جمع های خانوادگی و آشنایان و صحبت در مورد اتفاقات روز در مقابل میز تلویزیون شده است . در خانه های بزرگ که فضا بسیار است اتاق نشیمن صرفاً برای یک هفته که پذیرایی از مهمانان است طراحی شده است ولی در خانه های کوچک با فضای کم نشیمن برای اجرایی کردن چندین هدف طراحی می گردد .

زمانی که یک اتاق در خانه برای انجام کارهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب دکوراسیون مناسب ممکن است پیچیده و کمی سخت باشد . اگر شما هم شرایطی این چنین دارید باید به دنبال طرحی انعطاف پذیر و متنوع در اتاق نشیمن باشید . به عنوان نمونه انتخاب وسایلی که فضای ذخیره سازی موجود در اتاق را دو برابر نشان می دهند مانند میز تلویزیون و قفسه ها بطوری که در موارد غیر نیاز از دید پنهان شوند می تواند برای فضاهای کوچک یک ایده بسیار خوب و مناسب به نظر بیاید .

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

باید سعی کنید عناصری را انتخاب نمایید که نه زیاد درشت و بزرگ باشند و نه زیاد کوچک و لاغر . اگر تاق نشیمن تنها مکان برای پذیرایی از مهمانان است پس بهترین کار این است که از رنگ های قوی و شدید دوری کنید چرا که ممکن است بعضی از مهمانان را از خود زده کند . به جای آن می توانید از رنگ های اولیه و خنثی همچون سفید ، کرم ، خاکستری ، قهوه ای و بژ استفاده کنید . این نمونه رنگ ها انتخاب بسیار مناسب می باشند . چرا که با تمامی فضاها می توانند هماهنگ شوند .

می توانید از یک دیوار جدا کننده به صورت خلاقانه ای در فضای خانه خود استفاده کنید . طرح هایی که فضای داخلی آن ها از چوب پر شده باشد می تواند دکوراسیونی خاص به اتاق نشیمن شما بدهد .

به کارگیری المان های کوچک رنگی گاهی می تواند تأثیر خیلی زیادی در دکوراسیون داشته باشد . مخصوصاً اگر این رنگ یک رنگ مخالف باشد . استفاده کردن بسیار کم و محدود از رنگ صورتی موجب پدید آمدن یک دکوراسیون نشیمن بسیار خاص و جالب می گردد . بهره گیری از تابلوها آن هم بصورت خلاقانه می تواند چشم انداز کلی اتاق نشیمن را عوض کند . امروزه خلاقیت حرف اول را در دکوراسیون می زند . شما گاهی اوقات می توانید تنها با هزینه کردن چند هزار تومان و مقداری خلاقیت چشم انداز طراحی اتاق نشیمن را کاملاً عوض نمایید .

استفاده از گل وگیاه آپارتمانی هم نه تنها به زیبایی طراحی اتاق نشیمن کمک کننده است بلکه باعث پخش انرژی مثبت در محیط نیز می گردد .

اگر از علاقه مندان به فضای داخلی گفتگو ، عاشقانه و دلتنگ هستید می توانید از سبک نخ نما شیک استفاده کنید که مختص افرادی همچون شما می باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *