#


کمترین هزینه برای تغییر دکوراسیون

1 دسامبر 2018 بدون نظر 1891 بازدید

کمترین هزینه برای تغییر دکوراسیون

استفاده از کمترین هزینه ها همیشه در هر کاری مهم است. در اکثر مواقع تغییر دکوراسیون پیش فرض هزینه های کلان را در ذهن ما بوجود می آورد. در این مطلب نمونه های موردی از تغییر دکوراسیون داخلی را ارائه می دهیم که هزینه زیادی ندارند ولی تاثیر به سزایی برای تغییر محیط زندگی به همراه دارند. راه کارهای خلاقانه و ایده های نوین به شما در این راه کمک می کنند.

گاهی با کمترین هزینه و یا استفاده از وسایل قدیمی و دور انداز به شکل کاربردی در این راه می تواند به ما کمک کند. امروزه خرید وسایل جدید و به روز هزینه های سرسام آور را به همراه دارد. پذیرایی هم از نظر کاربرد که محل تجمع افراد خانواده است و هم از نگاه گذرا و دید اول به یک منزل اهمیت ویژه ای دارد پس دکوراسیون و طراحی قسمت نشیمن بسیار مهم است. حس آرامش، ایجاد کانون گرم و صمیمی باید از نکات مورد توجه در طراحی این قسمت از خانه باشد.

راه کارهای کمترین هزینه برای تغییر دکوراسیون

1-از راه کارهای کمترین هزینه ، پیشنهاد استفاده از آیینه در منزل است. آینه ها می توانند هم در اشل بزرگ در انتهای خانه ها بر روی دیوار نصب شوند و هم بر روی درب کمد دیواری ها. از نمونه های دیگر استفاده از آینه های کوچک و دارای قاب در خانه است که متناسب با رنگ های استفاده شده در منزل می توانید رنگی که هارمونی داشته باشد را برای قاب آینه استفاده کنید.

 کمترین هزینه

2-کم و زیاد کردن نور خانه متناسب با کاربری محیط در قسمت های مختلف می تواند تنوع در محیط را به همراه بیاورد که دارای کمترین هزینه است. امروزه تنوع در ریسه ها باعث شده تا افرادی از ریسه های تزئینی هم در درون خانه هایشان استفاده کنند. مثلا در قسمتی که گلدان هایشان را قرار می دهند.

3-اگر به فکر این هستید که دیوار های خانه یتان را تزئین کنید، کاغذ دیواری را از ذهن خود دور کنید زیرا در بازار امروز هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند. شما با تهیه یک قلمو و رنگ می توانید طرح مورد نظرتان را روی دیوار نقاشی کنید و کمترین هزینه را بابت این تغییر بپردازید.

 کمترین هزینه

4- اگر به دنبال تعویض مبلمان منزلتان هستید بدانید که هزینه ی زیادی را باید کنار گذاشته باشید پس بهتر است که مبل های قدیمی خود را حفظ کنید و اگر مبل هایتان، مدل راحتی و تمام پارچه است فقط روکش پارچه ای آن ها را عوض کنید و اگر مبل های منزلتان استیل است می توانید با تغییر رنگ در قسمت چوب آن و یا تعویض پارچه مبل هایتان تغییر را با کمترین هزینه در فضای نشیمنتان حس کنید. حتی اگر هزینه عوض کردن روکش هم زیاد است می تواند با چند کوسن زیبا بر روی مبل هایتان تغییر را بوجود آورید.

 کمترین هزینه

5-وجود گل در منزل هم باعث ایجاد یک جریان انرژی خوب در محیط می شود و هم جلوه بصری خوبی را بوجود می آورد. نیازی به ایجاد یک گلخانه ی بزرگ و مجلل نیست بلکه باچند گلدان کوچک با کمترین هزینه می توان یک فضای خوب بوجود آورد. قرار گیری این گلدان ها می تواند یا به روی شلف ها باشد و یا به صورت آویزی از سقف و دیوار قرار گیرند. سلیقه ی شما به این امر کمک می کند. سعی کنید از گل های آپارتمانی استفاده کنید که شرایط نگهداریشان سخت نباشد.

 کمترین هزینه

6- کتابخانه بخشی از منزل است که هویت و ارزش را به همراه دارد و کمترین هزینه را شامل می شود. حتما در کتابخانه نباید فقط کتاب گذاشت، شما می توانید لابه لای کتاب هایتان از وسایل تزئینی و یا نوستالژی مانند قاب عکس های قدیمی استفاده کنید. اگر می خواهید منزلی با حال و هوای سنتی و قدیمی داشته باشد می توانید از پارچه های طرح قدیمی برای کوسن ها استفاده کنید، از لبه های پنجره به عنوان طاقچه برای گذاشتن وسایلی مانند شمع، کتاب و … استفاده کنید.

قالیچه های قدیمی همیشه حس خوبی را به همراه دارند و لزوما جای این قالیچه ها به روی زمین نیست. شما می توانید قالیچه های قدیمی و با ارزش را به دیوار نصب کنید. اگر ظروف قدیمی در دسترس دارید می توانید از این ظروف برای زیبا تر کردن محیط تان بوجود آورید. می توانید با قرار دادن بسط هایی در پشت بشقاب های قدیمی آن ها را به دیوار نصب کنید که کمترین هزینه را برای شما به دنبال دارد. اگر چند بشقاب در کنار هم باشد که جلوه ی بیشتری را به همراه دارد. استفاده از وسایلی همچون تلفن های قدیمی، ضبط صوت ها و رادیو های قدیمی هم به این امر کمک می کنند تا محیط سنتی زیبایی را بوجود آورید.

 کمترین هزینه

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *