#


دکوراسیونی ایده آل برای اتاق خواب دخترانه داشته باشیم

اتاق خواب دخترانه
4 اکتبر 2017 بدون نظر 5319 بازدید

دکوراسیونی ایده آل برای اتاق خواب دخترانه داشته باشیم

دکوراسیونی ایده آل برای اتاق خواب دخترانه

اکثر دختران عاشق رنگ صورتی می باشند و این رنگ جذاب و زیبا در اکثر طرح هایی که برای دکوراسیون اتاق آن ها به کار می رود دیده می شود. رنگ صورتی جزو یکی از رنگ های اصلی است که زنان و دختران در بین رنگ های مختلف آن را به کار می گیرند. امروز می خواهیم چند طرح و ایده جذاب از دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را با شما در میان بگذاریم که به کمک آن بتوانید طرح های زیبایی را برای اتاق دختران خود به اجرا دربیاورید.

ـ استفاده از رنگ های نقره ای و صورتی در دکوراسیون اتاق دخترانه

از انجایی که دختران جوان بیشترین وقت خود را در اتاق سپری می کنند شما می توانید با استفاده از رنگ های نقره ای و قرار دادن آن در کنار رنگ صورتی یک فضای جذاب و دلنشین را برای آن ها به وجود بیاورید تا از بودن در اتاق دلزده نشوند. می توانید از رنگ نقره ای برای پوشش دیوار ها استفاده کنید و یا از کاغذ دیواری هایی که زمینه نقره ای رنگ و طرح های جذاب دارند بهره بگیرید و دیگر وسایل اتاق دختر خود را ترکیبی از رنگ های سفید و صورتی انتخاب کنید.

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

می توانید از رنگ های ملایم تر صورتی در چیدمان اتاق خواب دخترانه استفاده کرده و از چند فرش کوچک که ترجیحاً رنگ صورتی ملایمی دارد برای تزئین اتاق استفاده کنید. می توانید تخت دختر خود را به شکل تخت خواب پرنسس های افسانه ای آماده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری های صورتی

زمانی که از کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه استفاده می کنید برای ایجاد تحول بزرگ در اتاقی کوچک بهتر است از یک رنگ صورتی ملایم کمک بگیرید.البته می توانید به سراغ رنگ صورتی که کمی هم جیغ است بروید ولی به یاد داشته باشید رنگ جیغ پس از مدتی ممکن است شما را دلزده کند ولی تن های ملایم تر این رنگ علاوه بر جذابیتی که به اتاق خواب دختر شما می دهد باعث می شود احساس آرامش بیشتری نیز داشته باشد.
زمانی که ازکاغذ دیواری های صورتی استفاده می کنید و یا در کل رنگ صورتی مورد علاقه و توجه شما قرار دارد بهتر است از پرده و بالشتی که با این رنگ هماهنگ تر است را نیز انتخاب کنید.

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

استفاده از زرق و برق در یک اتاق خواب رویایی

برای به وجود آوردن یک اتاق خواب زیبا و جذاب نباید تنها به استفاده از رنگ صورتی اکتفا کرد. برای دست یابی به همچین اتاقی باید کمی خلاقیت از خود نشان داد و از سبک های دیگر نیز استفاده کرد به عنوان مثال می توان زمینه دیوارهای اتاق رابه رنگ سفید در نظر گرفت و از روی آن یک طرح راه راه سیاو و سفید پیاده کرد.می توان برای تکمیل کردن دکوراسیون از لوازم صورتی استفاده کرده و یک یا دو آئینه کوچک هم در اتاق قرار داد. این سبک از طراحی می تواند برای دختران 13 تا 19 سال ایده خوبی باشد.

البته می توان به دنبال ایده های دیگری همچون استفاده از پارچه ها و بافت های مخمل نیز بود و در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از لوازم و دکوری هایی که از جنس مخمل هستند بهره گرفته و جذابیت زیادی به آن بخشید. این سبک از آن دسته از طرح هایی است که کمتر کسی به سراغ آن می رود و این می تواند یک وجه امتیاز برای شما به شمار بیاید.

رنگ های سیاه و سفید در کنار رنگ صورتی می تواند یک دکور شیک را برای شما به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال شما می توانید از رنگ صورتی برای دیوارها استفاده کرده و در مورد روتختی و بالشت ها از ترکیب سیاه و سفید کمک بگیرید و در مورد منبع روشنایی اتاق نیز می توانید از آباژورها ئ لامپ هایی که از رنگ سیاه و سفید در تزئین آن ها استفاده شده بهره مند شوید.

به کار بردن سبک شاهزاده دیزنی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از عوامل محبوبیت و معروفیت کمپانی دیزنی به کارگیری تم های شاهزاده دیزنی در میان دختران است. اگر از دختران در مورد شاهزاده دیزنی سوال کنید خواهید دید که اکثریت آن ها تمایل دارند به جای آن بوده و اتاقی همچون او داشته باشند به همین دلیل است که تزئین اتاق دختران به سبک اتاق شاهزاده دیزنی می تواند آن ها را هیجان زده کند.

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

در این زمینه می توانید در جای جای اتاق از رنگ صورتی استفاده کرده و کمی رنگ خنثی را در بین آنها به کار ببرید. در مورد ملحفه ها می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید و در مورد وسایل دیگر رنگ صورتی را با رنگ های خنثی ترکیب کنید.
می توانید از تصاویر بزرگ شاهزاده های دیزنی در تزئین دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید و در مورد تخت خواب از پایه هایی در چهار طرف تخت استفاده کرده و از روی آن تورهای تزئینی آویزان کنید درست مثل تخت شاهزاده های افسانه ای.

استفاده از رنگ زمینه صورتی در کنار سفید

به احتمال خیلی کم و ضعیف برخی از دختران علاقه نداشته باشند اتاقی شبیه به شاهزاده های دیزنی داشته باشند بنابراین می توان از رنگ صورتی به همراه سفی در دکوراسیون اتاق خواب آن ها استفاده کرد. شما می توانید از رنگ صورتی به عنوان زمینه اصلی و از رنگ سفید به عنوان راه راه هایی عمودی بر روی آن استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ در کنار هم می تواند یک دکوراسیون شیک و بینظیر را برای دختران به وجود بیاورد. استفاده از این ترکیب می تواند از نظر دودختر یکسان باشد و دیگر مشکلی با این طرح نخواهند داشت. می توانید در مورد وسایل اتاق از رنگ های سفید و صورتی استفاده کرده و آنها را باهم ادغام کنید.

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

در مورداتاق خوابی که برای دختران کوچک و خردسال می توانید درست کنید بهتر است علاوه بر رنگ صورتی از تصاویر کودکانه همچون کیتی استفاده کرده و سعی کنید این تصاویر در تعدادی از لوازم اتاق آنها وجود داشته باشد. با توجه به این ایسده ها شما می توانید یک طرح زیبا و جذاب را برای اتاق خواب دختران دلبند خود به وجود بیاورید و موجب هیجان و خوشحالی آنها گردید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *