#


ببر در این خانه شیک

ببر در این خانه شیک
10 آگوست 2017 بدون نظر 739 بازدید

ببر در این خانه شیک

ببر در این خانه شیک

یک اتاق خواب یادآور عطر و طعم Baskin-Robbins! – سانفرانسیسکو کلاسیک کلاسیک، با طراحی طراحان شهر مارتا آنگوس و کتی مک کافی، به صورت شخصیتی بسته بندی می شود.
امی پریزر: چگونه یک مشتری را در یک پالت فیروزه ای، زرد و ببر فروش می کند؟ این اتاق ناهارخوری وحشی است!
کتی مک کافی: این زن و شوهر عجیب و سرگرم کننده اند – و خانه اصلی آنها کاملا بی طرف است. بنابراین برای یک خانه آخر هفته سان فرانسیسکو که برای تجمعات خانوادگی طراحی شده بود، آنها آماده رنگ آمیزی پرماجرا بودند.

مارتا انگوس: علاوه بر این، آنها سه بچه در 20 و 30 سالگی دارند. آنها می خواستند به سلیقه و احساس طراحی کل خانواده تجدید نظر کنند و خانه را برای همه لذت بخش کنند.
اتاق نشیمن برنامه ای شاد را ادامه می دهد، با این حال مانتل به طور چشمگیری بی نظیر است.

MA: دیوار دوست داشتنی پشت مانتل اصلی خانه است. ما می خواستیم این ویژگی را برجسته کنیم و همچنین آینه ی خورشیدی که ما بالای شوم آویزان بودیم. این یک قطعه پرنعمت است که صاحبان آن در حالی که در حال دیدن بازارهای پوسیدگی پاریس بودند یافتند.

KM: این مشتریان واقعی فرانکوفیل ها هستند، بنابراین قبل از اینکه آنها در سفر خرید خود قرار بگیرند، مارتا، که در فرانسه زندگی می کرد، لیستی از بهترین مکان ها را برای بررسی به آنها داد. آنها با برخی از گنجینه های جدی بازگشت کردند و ما از آنها بسیار استفاده کردیم.

آیا این صاحبان خانه معمولی از مشتریان سان فرانسیسکو هستند؟

MA: همانطور که مطمئن هستم می دانید، در چند سال اخیر تغییرات زیادی در این شهر رخ داده است. امروزه تکنولوژی بسیار زیادی وجود دارد و ما شاهد بسیاری از مشتریان در 20 و 30 سالگی هستیم. همانطور که ما آنها را دوست داریم، آنها تمایل کمتری به خرید عتیقه در خانه هایشان دارند. این زن و شوهر قدردانی از عتیقه فروشی، بنابراین البته ما در استفاده از آن.
جدول در ظرف صبحانه به نظر می رسد که داستان خوبی دارد.

KM: این یک عتیقه و همچنین یکی دیگر از پیکر بازار پرفروش آن است. این احتمالا یک میز قصابی قدیمی است و دارای پایه چدنی با سرهای گاو نر در هر دو طرف است. ما در آن در سنگ مرمر کارارا یک سفارشی برای آن ایجاد کردیم. هنگامی که ما این کار را کردیم، ما بسیار محاسبه کردیم: اتاق کافی برای چانه زدن بر روی آن شاخها وجود دارد، اما آنقدر تنگ نیست که بتوانید زانویتان را تکه تکه کنید.

کارشناس ارشد: با استفاده از این سنگ مرمر، آن را به نظر می رسد مانند یک میز خمیر سازی – آن را کامل برای نگه داشتن خمیر خود را به عنوان mi-feuille سرد که شما آن را آماده است.

و یک میز کاسه برای هنر شیرینی دعوت می کند!

کارشناسی ارشد: در پشت میز چاپ شده توسط وین Thiebaud، یک هنرمند سان فرانسیسکو هنوز در 90s خود قوی است. او برای آثار هنری خمیرش بهتر شناخته شده است. و از آنجا که این زن و شوهر در کسب و کار مواد غذایی است، آن را بسیار نزدیک به قطع یک نسخه از کیک و برش برش در منطقه آشپزخانه.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *