#


اتاق خواب پسرانه با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

اتاق خواب پسرانه
4 اکتبر 2017 بدون نظر 8259 بازدید

اتاق خواب پسرانه با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

اتاق خواب پسرانه با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

زمانی که کودک شما کتاب می خواند و یا از شما می خواهد این کار را برایش انجام دهید از شخصیت های تخیلی تصاویری را در ذهن خود شکل می دهد و سعی می کند همچون آنها رفتار کند. شما می توانید در دکوراسیون اتاق خواب آنها از تصاویر این شخصیت ها استفاده کرده و طرحی جذاب رابرای آنها به وجود بیاورید. البته توجه داشته باشید که کودک شما به کدامیک بیشتر علاقه نشان می دهد و بر اساس آن طرح را اجرا کنید.

شاید برای شما کمی مشکل باشد که بخواهید یک طرح جذابو هیجان انگیز را برای کودکان خود انتخاب کنید به همین دلیل ما امروز اینجا هستیم تا چند ایده ساده را دراین زمینه به شما معرفی کنیم تا بتوانید با ایده گرفتن از آنها یک دکوراسیون شیک و جذاب را برای اتاق پسران خود داشته باشید.

استفاده از طرح سیرک در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

در یک اتاق جذاب می توانید از طرح سیرک کمک گرفته و با استفاده از یک چرخ و فلک دکوری که در اصل حکم کشو را دارد و تصاویر شخصیت های سیرک یک اتاق خواب زیبا و مدرن را برای پسران خود که علاقه مند به سیرک هستند درست کنید.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

دکوراسیونی به شکل ماشین

کودکان به وسایل نقلیه ای که در برنامه های تلویزیونی و یا در طول روز می بینند علاقه بسیاری داشته و در مورد این وسایل بسیار کنجکاوی نشان می دهند. برای کودکانی که به این قبیل طرح ها علاقه مند هستند می توانید دکوراسیونی با استفاده از طرح های ماشین درست کنید. می توانید از یک تخت خواب ه به شکل ماشین است کمک گرفته و از روتختی هایی که رنگ اسپرت هستند به کار ببرید.

استفاده از کاغذ دیواری هایی باطرح بتمن

بسیاری از پسربچه ها شیفته شخصیت بتمن هستند و در طول روز سعی می کنند همچون او رفتار کنند و به نوعی به تقلید از کارهای بتمن می پردازند. اگر برای دکوراسیون اتاق فرزند خود از کاغذ دیواری های فانتزی که طرح بتمن دارد استفاده کنید مطمئناً کودک خود را ذوق زده و خوشحال خواهید کرد و اورا کمی در تحقق رویاهایش همراهی کرده اید.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

استفاده از طرح زمین فوتبال در دکوراسیون

پسربچه هایی که علاقه مند به فوتبال هستند اگر اتاقی به شکل زمین فوتبال داشته باشند بسیار خوشحال و خرسند خواهند شد. می توانید از روتختی هایی که طرح توپ فوتبال و یا تصویر ورزشکاران است استفاده کنید. برای صندلی نیز می توانید از صندلی های بادی که به شکل توپ فوتبال است کمک بگیرید. این طرح قطعا مورد پسند کودک شما قرار خواهد گرفت ولی بهتر است در طراحی و چیدمان از خود او نیز کمک بگیرید.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

استفاده از طرح سوپرمن

در میان پسران عده زیادی هستند که به شخصیت های کارتونی مثل سوپرمن علاقه مند هستند. از این رو شما می توانید برای دیزاین اتاق خواب آنها از تصاویر سوپرمن استفاده کرده و موجب خوشحالی او بشوید. به عنوان مثال می توانید تصویر سوپرمن را بر روی کمد او چسباند ه و یا یک تصویر بزرگ از سوپرمن را بر دیوار بالای تختش بچسبانید. در مورد وسایل دیگر اتاق نیز می توانید از رنگ های شادی که در تصاویر وجود دارد و اغلب شامل رنگ های زردو آبی و قرمز است استفاده کنید و یک اتاق شیک و جذاب را برای پسر بچه های خود درست کنید.

الهام گرفتن از طرح خیابان در دکوراسیون اتاق خواب

اگر محل زندگی شما به گونه ای است که کودک شما نمی تواند در فضای بیرون از خانه بازی کند می تواند یک اتاق خواب زیبا به شکل خیابان برای او درست کنید و در چیدمان وسایل به سراغ آنهایی بروید که شبیه علامت های موجود در خیابان است. اینگونه شما می توانید علاوه بر ایجاد اتاقی خلاقانه کودک خود را با محیط بیرون از خانه آشنا کنید.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

کمک گرفتن از طرح مرد عنکبوتی

آن دسته از کودکانی که عاشق شخصیت های قهرمانی هستند مطمئناً به طرح مرد عنکبوتی نیز علاقه دارند و دوست دارند گاهی کارها و رفتارهای او را انجام دهند. شما می توانید از رنگ هایی که در پوسترهای مرد عنکبوتی وجود دارد استفاده کرده و با چسباندن تصاویر او در قسمت های مختلفی از اتاق خواب کودک خود را سورپرایز کنید.

استفاده از طرح ورزش کشتی یا بوکس

برخی از پسربچه ها علاقه زیادی به ورزش های کشتی و بوکس دارند شما به عنوان فردی که قصد دارد طرح اتاق او را عوض کند می توانید از علایق وسلیقه های او کمک گرفته و یک اتاق خواب زیبا به شکل تشک کشتی و یا حتی رینگ بوکس دکوراسیون کنید. می توانید دورتادور تخت خواب او را با استفاده از طناب های کشی ضخیم به شکل رینگ بوکس دربیاورید ولی به یاد داشته باشید که از خود کودک نیز نظرخواهی کنید و با سلیقه او چیدمان اتاقش را انجام دهید.

ایده گرفتن از هواپیما

برای پسرانی که در سنین نوجوانی قرار دارند و به وسایل نقلیه هوایی علاقه مند هستند استفاده از یک طرح هواپیما و هلی کوپتر می تواند جذابیت خاصی داشته باشد. می توانید از رنگ های سفید و سبز ملایم برای رنگ آمیزی فضای داخلی اتاق استفاده کنید. طرح هایی این چنین می تواند در رشد کودک موثر باشد و باعث شود که خلاقیت کودک شما افزایش یابد و پرتگاهی برای رسیدن به آینده ای روشن باشد. می توانید از چند هواپیمای کوچک و بزرگ کمک گرفته و برخی از آن ها را در قسمت های مختلف آویزان کنید و یا بر روی میز تحریر و میز کنار تخت قرار دهید.

به یاد داشته باشید که اجرای برخی از دکوراسیون ها می تواند کمی مشکل به نظر برسد به همین دلیل بهتر است ابتدا از علایق و سلیقه فرزند خود اطلاع یافته و سپس با یک متخصص دکوراسیون داخلی مشورت نمائید. می توانید برای طراحی اتاق کودکان خود ابتدا طرح مورد نظر را پیدا کرده و پس از آن برای خرید وسایل و لوازم مورد نیاز به بازار بروید. اگر هدف خود را مشخص کنید راحت تر خواهید توانست به آنچه که مورد نیازتان است دست پیدا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *