#


جشن تولد لاکچری سحر قریشی

1 ژانویه 2019 بدون نظر 4345 بازدید

جشن تولد لاکچری سحر قریشی

جشن تولد لاکچری سحر قریشی

 سحر قریشی  بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار تصاویری از جشن تولد ۳۱ سالگی اش از هوادارانش تشکر کرد. این بازیگر جوان در طول سال های کاری خود توانسته به شهرت بسیاری در بین قشر جوان کشور دست پیدا کند.

 تولد سحر قریشی بازیگر سریال دلنوازان

یکی از چهره‌های پرکار این روزهای سینما سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که با نقش آفرینی در سریال دلنوازان به شهرت در بین مردم رسید این هنرمند جوان با انتشار پستی از جشن  تولد ۳۱ سالگی اش از هوادارانش تقدیر کرد.

 سحر قریشی با انتشار عکس هایی از جشن تولد لاکچری خود در اینستاگرامش نوشت:.

 سپاس بابت تبریک ها و پیامهای پر مهرتان…

 سحر قریشی در ۶ دی ۱۳۶۶ در شهر تهران متولد شد و در فیلم های زیادی جلوی دوربین رفت و ایفای نقش‌های متفاوتی داشته است .اما در بین تمام این نقش آفرینی ها با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید..

 سحر قریشی علاوه بر اینکه در سینما فعالیت می کند در شبکه نمایش خانگی هم حضور بسیار پررنگی را تجربه کرده است او در مجموعه‌هایی مانند ۱۳ شمالی ،رقص روی شیشه ،حال خوب من، نردبان چوبی و آسپرین جلوی دوربین رفت .سحر قریشی پس از پایان پخش دلنوازان با مشکل ممنوع‌الکاری مواجه شد و دیگر نتوانست جلوی دوربین تلویزیون به ایفای نقش بپردازد.

 اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. او بازیگر جذاب و خوش تیپی است که سبک لباس پوشیدن و مدل های خاص و محبوب اش همیشه مورد توجه قرار می گیرد و در جشنواره های مختلف تیپ او حسابی خبرساز می‌شود.

وی جزو بازیگرانی است که عمل زیبایی نداشته و علاقه هم به این کار ندارد و با آرایش و رنگ موهای مختلف چهره خود را تغییر میدهد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *