#


غافل گیری آقای رامبد جوان در برنامه خندوانه

غافل گیری آقای رامبد جوان در برنامه خندوانه
24 دسامبر 2016 بدون نظر 1433 بازدید

غافل گیری آقای رامبد جوان در برنامه خندوانه

برنامه خندوانه در شب یلدا تولد رامبد جوان را جشن گرفت

در برنامه خندوانه آقای حسین لطیفی، روزبه نعمت الهی، امیرمهدی ژوله، مهران غفوریان مهمان برنامه بودند.

رامبد جوان برای شروع برنامه برای وقفه شروع برنامه جدید عذرخواهی کرد و از تمامی بیننده ها برای این که برنامه را تماشا کردند تشکر کرد. با اجرای موسیقی با همراهی حضار داخل استودیو شب یلدا را به تمامی بینندگان تبریک گفت.گلچینی از مهمانان سابق برنامه خندوانه و برنامه ها پخش شد.

پس از پخش یک میان برنامه آقای رامبد جوان از آقای روزبه نعمت الهی خواست که به روی صحنه بیاید و او آقای رامبد جوان را در جریان فعالیت های جدید خوانندگی خود گذاشت.

او تولد رامبد جوان را تبریک گفت و یک انار و دیوان حافظ به او هدیه داد و او قطعه صبوری در برنامه خندوانه اجرا کرد و از آغاز تور کنسرت های خود در ایران و انتشار دو قطعه موسیقی صحبت کرد.

در بخش دیگری از برنامه مجری با خانم مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون پرسید. او با آرزوی سلامتی و دلی شاد برای تمامی مردم اعلام کرد که ان شاء الله تمام مردم شب یلدای خوبی داشته باشند.

دیدن جای خالی عزیزان واقعا سخت است و امسال شب یلدا جای داوود رشیدی خالی است یادش را گرامی می دارم. شب قبل این برنامه رامبد جوان غافل گیر شد.

آقای محمدحسین لطیفی به او یک کت جادویی هدیه داد و او در شب تولدش در 45 سالگی بسیار غافلگیر شد. هم چنین در بخشی دیگر از برنامه به صورت تصویری، آقای حسن معجونی بازیگر تئاتر و تلویزیون در نقش بهرام در سریال مسافران از خندوانه و اجرای رامبد جوان گفت.

در انتهای برنامه مجری برنامه خندوانه برای همه ی مردم ایران، آرزوی سربلندی و عاقبت به خیری کرد و با فوت کردن شمع های کیک تولد خود برنامه را به اتمام رساند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *