#


دو روز پیش تعدادی از بلیت های جشنواره فجر به فروش رسید

21 ژانویه 2018 بدون نظر 1245 بازدید

دو روز پیش تعدادی از بلیت های جشنواره فجر به فروش رسید

دو روز پیش تعدادی از بلیت های جشنواره فجر به فروش رسید

با وجود این که پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره سی و ششم فیلم فجر از روز گذشته شروع شد و فروش فوری ظرفیت اکثر سالن ها در لحظات نخستین باعث ایجاد خبرشد، پس از گذشت چند ساعت معلوم شد که سهمیه “ویژه” برای مهمانان دبیرخانه جشنواره در کار بوده است و آن ها را از دو روز قبل از راه سایت دیگری خریداری کرده اند.

به گزارش ازمن بپرس، به نقل از خبرگذاری مهر در این خصوص نوشته شده است که سرعت کامل شدن بعضی از سانس ها به مقداری بوده موضوع را پیگیری کردیم و در نتیجه به مسئله سهمیه بعضی از افراد دست پیدا کردیم که کارت های مخصوص خرید بلیت از روز 27دی ماه در اختیار آن ها بوده است و از روز 28دی ماه می توانستند  بلیت را خریداری کنند؛ یعنی سایت برای این افراد نسبت به سایر افراد دیگر دو روز زودتر باز شده است تا بلیت های شان را خریداری کنند.

همینطور مدیر سایت سینما تیکت آقای علی اصغر ترکیان که پیش فروش بلیت های جشنواره سی و ششم فیلم فجر را بر عهده دارد بیان کرده است: ظرفیتی که سالن ها دارد به چهار قسمت تقسیم شده اند که چهل درصد آن برای افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند، بیست درصد برای کسانی که از گیشه بلیت تهیه می کنند ، بیست درصد برای نهادها، سازمان ها و ارگان ها و بیست درصد دیگر برای مهمانان دبیرخانه، صاحبان اثار و جشنواره اختصاص یافته است که سینماداران نیز در همین قسمت دارای سهمیه می باشند.

وی در مورد عرضه کارت هایی از مبلغ ششصد هزار تومان تا یک میلیون تومان به بعضی از افراد ویژه و تاسیس سایت زودتر از وقت مقرر برای این افراد توضیح داده است: این کدهای مخصوص برای مهمانان جشنواره اختصاص یافته بود که ما برای آن ها زودتر از موعد مقرر و در تاریخ 28دی ماه بازگشایی کردیم، ولی ظرفیت های این افراد از مردم جدا می باشد.

مدیر سینما تیکت با تاکید بر این که از سهمیه فروش مردمی به کسی نمی دهند بیان کرد: این مسئله به دبیرخانه و صاحبان آثار ارتباط دارد که کدهایی را در اختیار این افراد قرار داده بودیم تا بتوانند خودشان را در هر کدام از سالن هایی که می خواهند و در ظرفیت مربوط به خودشان انتخاب کنند. سایتی که این افراد بلیت های خود را خریداری می کنند از مردم عادی جدا می باشد و آن ها از سایت دیگری بلیت های شان را تهیه می کنند.

علی اصغر ترکیان علاوه بر این اعلام کرد که در پانزده دقیقه اول تقریبا هفت هزار سری از بلیت ها به فروش رفت و بلیت های بسیاری از پردیس ها خروخته شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *