#


ارائه بیست درصد از بلیت های جشنواره فجر در گیشه

24 ژانویه 2018 يك نظر 1315 بازدید

ارائه بیست درصد از بلیت های جشنواره فجر در گیشه

ارائه بیست درصد از بلیت های جشنواره فجر در گیشه

با به اتمام رسیدن پیش فروش و تمام شدن بلیت های اختصاص یافته به سینماهای مردمی معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر، آقای عزت الله علیزاده بیان کرد: مردم نگران خبرهایی که به فروش غیر قانونی بلیت ها مربوط است نباشند چون بیست درصد ظرفیت برای گیشه سینماها وجود دارد و سعی می کنیم که پاسخگوی نیاز مخاطبان جشنواره باشیم.

 علیزاده در مصاحبه با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفته است: در بین روزهای سی دی تا دو بهمن طبق برنامه ریزی پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره سی و ششم فیلم فجر در سینماهای مردمی صورت گرفت و تمام ظرفیت هایی که برای بخش پیش فروش مردمی بوده است به طور کامل فروخته شده است.

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با توجه به اختصاص ظرفیت جدید برای مخاطبان، گفت: در سال جاری به خاطر استقبالی که مخاطبان سینما داشته اند، 1600سری بلیت بیش از ظرفیتی که تعیین شده بود در اختیار مردم قرار گرفت و تمام بلیت هایی که برای این ظرفیت تعیین شده بود پیش فروش شد.

وی با توجه به منتشر شدن خبرهای مربوط به فروش غیر قانونی بلیت های جشنواره فیلم فجر از راه سایت های غیر مجاز و با رقم های بالا و کاذب بیان کرد: همان طور در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد، این اطمینان را دادند که در گیشه ظرفیت لازم برای استفاده مخاطبان قرار داده اند و افراد علاقه مند به سینمایی که موفق نشدند در زمان پیش فروش بلیت ها، بلیتی را تهیه کنند می توانند بلیت فیلم های مورد علاقه شان را از گیشه های سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فجر، پیش از نمایش هر فیلم خریداری کنند. علاوه بر این پیش بینی های لازم برای برپایی سانس های فوق العاده شده است و ما سعی می کنیم که به نیازهایی که مخاطبان جشنواره دارند پاسخگو باشیم.

جشنواره سی و ششم ملی فیلم فجر قرار است که از 12بهمن به دبیری ابراهیم داروغه زاده شروع شود و تا 22بهمن ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *