#


شبکه نمایش سینمای دانمارک را به تصویر می کشد

17 دسامبر 2018 بدون نظر 2831 بازدید

شبکه نمایش سینمای دانمارک را به تصویر می کشد

شبکه نمایش سینمای دانمارک را به تصویر می کشد

بخش سینمای ملل شبکه نمایش قصد دارد7 فیلم سینمایی دانمارک را نشان دهد تا سینمای این کشور را بررسی کند. براساس گزارش هایی که وجود دارد روابط عمومی شبکه نمایش اعلام کرده قرار است در بخش سینمای ملل این شبکه هفت فیلم سینمایی دانمارک را به نمایش بگذارد. این فیلم های سینمایی از روز شنبه42 آذرماه هر روز راس ساعت19 از این شبکه پخش شده و سینمای دانمارک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روز یکشنبه25 آذر فیلم سینمایی پس از جشن عروسی

این فیلم که در تاریخ25 آذر ماه از شبکه نمایش پخش خواهد شد در ژانر خانوادگی بوده و کارگردانی ان را سوزان بیر برعهده داشته است. پس از جشن عروسی در سال2006 میلادی ساخته شده و داستان معلمی به نام ایلش را به تصویر می کشد که در کشور هند مسئولیت تدریس به کودکان بی سرپرست را برعهده دارد. پورگیل یکی از مردان ثروتمندی است که ایلش به او نامه نوشته و او توسط این نامه و اصرار برادرزاده خود با ایلش قرار ملاقاتی می گذارد تا در تامین هزینه ساخت خیریه به او کمک کند. در این فیلم پورگیل به عنوان مردی ظاهر می شود که هرلحظه به دنبال قرارداد بوده و یکسره قوانین و مفاد این قرارداد را عوض می کند تا اینکه ایلش را مجبور می کند….

روز سه شنبه27 آذر فیلم سینمایی روشنایی های لرزان

فیلم سینمایی روشنایی های لرزان یکی از فیلم های سینمای دانمارک است که در ژانرر حادثه ای تولید شده و کارگردانی آندریاس توماس در سال2000 میلادی ساخته شده است. در این فیلم زندگی چهار تبهکار به نام های تورکیلد، ژیتر، استفان و آرنه به تصویر کشیده شده است. فلش بک هایی در این فیلم سینمایی وجود دارد که زندگی خانوادگی و اتفاقات تلخ را در دوره هایی از زندگی آن ها نشان می دهد. اسکیمو به این چهار تبهکار دستور می دهد که وارد خانه یکی از دیپلمات ها شوند و پولی را می دزدند و از کشور می گریزند. پس از فرار این افراد به خانه ای متروک که در جنگل است می روند و از آنجایی که یکی از ان ها زخمی شده مجبور می شوند تا در این کلبه اقامت داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *