#


پایان بازی الناز شاکردوست در فیلم من میترسم

الناز شاکردوست
29 دسامبر 2018 بدون نظر 3393 بازدید

پایان بازی الناز شاکردوست در فیلم من میترسم

 پایان بازی الناز شاکردوست در فیلم من میترسم

 اولین تجربه همکاری الناز شاکردوست با بهنام بهزادی در فیلم من میترسم به پایان رسید. روز گذشته بازی الناز شاکردوست در این پروژه به پایان رسید اما همچنان فیلمبرداری این فیلم در تهران ادامه دارد.

 الناز شاکردوست در این فیلم نقش متفاوتی را ایفا کرده است .ایشان درباره اولین همکاری خود با بهنام بهزادی این چنین نوشت :من میترسم به انتها رسید تجربی جذاب حاصل قلم توانا و نگاه دقیق بهنام بهزادی عزیز که همراه گروه صمیمی و کاربرد لحظه های دلچسب صمیمی و تجربه این را برایم رقم زد و من در فیلم من میترسم یک لحظه هم نترسیدم حالا اما بی صبرانه منتظرم تا حاصل نهایی کار را ببینم.

 در فیلم من میترسم بازیگرانی همچون پوریا رحیمی سام ،  امیر جعفری، مهران احمدی و ستاره پسیانی نیز بازی می‌کنند.

 فیلم من می ترسم چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی است که در خلاصه این داستان چنین آمده است:

(بدیش اینه من وسط کلی شک کرد که می خوام برم یا نه…. ولی بدترش اینه که ۱۰۰ برابرش مطمئنا نمی تونم بمونم)

از دیگر آثار بهزادِی می‌توان به فیلم هایی چون قاعده تصادف ،تنها دوباره زندگی می کنم و واژگونی اشاره کرد که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

 عوامل تولید فیلم من می ترسم عبارتند از:

 نویسنده و کارگردان بهنام بهزادی ،مدیر فیلمبرداری امین جعفری ،طراح گریم مهرداد میرکیانی، صدابردار مهدی صالح کرمانی .، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف ،دستیار کارگردان چاووش هنرآموز، منشی صحنه مریم شقاقی، طراح گرافیک مجید کاشانی، برنامه‌ریزان مجید فاضلی ،فاطمه زیوری و عکاس آناهید داوری.

 مشاور رسانه ای بیتا موسوی ،دستیار تهیه احمد رضا بهزادی ،جانشین تهیه شاهین صفایی ،تهیه کننده بهنام بهزادی ،مدیر تولید حسین بشگرد،  فیلمبردار پشت صحنه مهدی شهسوار.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *