#


محکومین سراغ بهاره رهنما رفت

بهاره رهنما
16 ژانویه 2019 بدون نظر 2367 بازدید

محکومین سراغ بهاره رهنما رفت

محکومین سراغ بهاره رهنما رفت

بازیگرانی چون بهاره رهنما و مینا جعفرزاده در هجدهمین اپیزود از فصل دوم مجموعه محکومین که در منطقه شهرک چشمه تهران در حال تصویربرداری است نقش آفرینی می‌کنند.

سیما فیلم نقل کرد:

در اپیزود آوای مادر که عنوان هجدهمین قسمت از این مجموعه است .بازیگرانی از جمله رها عرب گری در نقش آیسان، کیمیا حسینی در نقش آوا ، مینا جعفرزاده در نقش مینا ، بهاره رهنما در نقش آذر ،مجید واشقانی در نقش آرمان و نازنین فراهانی حضور دارند.

پیش بینی می شود در بهار ۹۸ تصویربرداری دو پی زود دیگر از این مجموعه چهل اپیزودی به پایان برسد.

محور اصلی فصل دوم محکومین مجازات جایگزین حبس خانواده و بحران طلاق است .کار نگارش  فیلمنامه این مجموعه بر عهده مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی است.

گفتته می‌شود مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است و ۳۵ درصد از آن تاکنون پیش رفته است.

( محکومین ۲ ) با حضور نزدیک به ۵۰۰ بازیگر در بیش از ۲۰۰ لوکیشن مختلف در تهران از مرداد ماه امسال در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد .هر قسمت از محکومین ۲ دارای موسیقی جداگانه می باشد که همزمان با فیلمبرداری و تدوین در حال ساخته شدن است.

تهیه کننده فصل دوم محکومین  گفت قرار است  مجموعه پاییز ۹۸ اگر طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود از شبکه یک سیما پخش گردد.

از جمله بازیگرانی که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقام دوربین سیدجمال حاتمی قرار گرفتن می توان به اسامی زیر اشاره کرد.

رها عربگری/ افسانه ناصری/ شیرین اسماعیلی/ لاله صبوری/ مهسا هاشمی/ بهاره رهنما/ کاوه آهنگر/ مینا جعفرزاده/ رابعه مدنی/ محمود جعفری/ مهدی صباغی/ بیتا سحرخیز/ شهره لرستانی/ کوروش تهامی/ آتیه جاوید/ بیژن بنفشه خواه/ نگار عابدی/ سامان ارسطو/ سینا رازانی/ مهران رجبی/ بهراد خرازی/ حسین محب اهری و…..

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *