#


مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

22 ژوئن 2019 بدون نظر 2989 بازدید

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است . وی در یک دوران عضو انجمن گویندگان جوان بوده است . وی در مستندهای بسیار زیادی و هم چنین انیمیشن سازی هایی فعالیت داشته است و سابقه تدریس در آموزشگاه های بسیار زیادی را هم در کارنامه خود دارد. در دنیای سینما و تلویزیون در ابتدا با سریال داستان یک شهر دیده شد و بعدها با کمربندها را ببندیم و میوه ممنوعه شناخته تر از قبل شد .

در سال 1391 با این که در تله فیلم های بسیار زیادی کار کرده بوده است با بازی در سریال پروانه به محبوبیت بسیار زیادی رسید. از آن به بعد نیز سریال های درخشان بسیار زیادی هم چون آمین و پدر را داشته است. در ماه مبارک امسال نیز نام وی در تیتراژ سریال دلدار درخشیده است . البته در همین ماه مبارک رمضان به عنوان مجری در شبکه دو سیما برای برنامه پل فروردین نیز فعالیت داشته است و جالب تر این که قرار است تیرماه اسمال به عنوان مجری روی صحنه برود.

در این باره از وی مصاحبه ای به عمل آمده است که در ادامه به آن اشاراتی داریم . او از جمله بازیگران بسیار بی حاشیه است و در حرفه های بسیار زیادی فعالیت می کند توامان کارهای خود را پیش می برد .

از وی سوال شده است که چرا تا به حال اصلا تلاشی نکرده است تا در برخی از گروه ها قرار بگیرد و همیشه در صدر فیلم های سینمایی و تلویزیونی قرار بگیرد ؟ وی در پاسخ به این سوال بیان کرده است ترجیح می دهد تا در بعضی از پروژه ها حضور نداشته باشد و با سیلی صورتش را سرخ نگه دارد. وی بیان کرده است امسال در ماه مبارک رمضان سریال های دیگری نیز ساخته شده اند که وی نیز آن ها را تماشا می کرده است . او بعد از تماشای سریال های دیگر بیان کرده است که چقدر خوش بخت است که در این سریال ایفای نقش کرده است زیرا از نظر او این سریال فاصله بسیار زیادی با سریال های دیگر دارد.

نیما رئیسی

نیما رئیسی بیان کرده است که بسیار در انتخاب کردن فیلم های سخت گیری می کند و همین باعث شده است تا در هر پروژه ای حضور نداشته باشد. وی بیان کرده که احساس می کند گاهی شان وی در فلان سریال و یا فیلم وجود ندارد. سریال دلدار از ججمله سریال هایی بوده است که به باورهای وی نزدیکی بیش تری داشته است و به همین دلیل هم علاقه بیش تری را به این سریال پیدا کرده است و این اصلا به موقعیت اجتماعی آن مربوط نمی شود . نمیا رئیسی بیان کرده است که نمی توان تصویربرخی از سریال های تلویزیونی حتی دید چه برسد به این که داستان و فیلم نامه آن ها را بررسی کرد .

نمیا رئیسی در پاسخ به این سوال که چرا تلویزیون مجبور است برای جذب کردن مخاطب های سریال های خودش از نوستالژی های گذشته استفاده کند بیان کرده است که سازندگان توانمندی در این کشور تربیت نمی شوند . بسیاری از سازنده ها هستند که به صورت اتفاقی به وجود می آیند . این افراد خود به تلویزیون می آیند تجربه های بسیار زیادی را کسب می کند و درنهایت نیز می خواهند تا کارشان در نزد مخاطبان دیده شود . بدترین موقعیتی که تلویزیون در آن قرار دارد این است که سازنده های شایسته بسیار کمی در آن وجود دارند و همین باعث می شود تا موقعیت های قدیمی بسیار کم تر تکرار شوند.

چرا بازیگران مجری می شوند و خوانندگان بازیگر ؟

نیما رئیسی بیان کرده است این چرای از روی بی سوادی ناشی می شود . زمانی که یک بازیگر تربیت می شود و آموزش می بیند موضوعات و آن دسته از مسائلی را یاد می گیرد که بازیگری ، تئاتر ، اجرا ، خوانندگی و .. را نیز شامل می شود . پس آموزش هایی که یک بازیگر حتی برای خوانندگی می بیند تنها به زمان های اخیر برنمی گردد و مربوط به همان زمانی است که بازیگری را می آموخته است و دانش هایی از قبل را فراگرفته است  . بسیاری از افرادی که از دور این موضوع را می نگرند نمی دانند که همه آموزش هایی که داده شده است و آگاهی هایی که کسب شده است مربوط به آموزش های زمان بازیگری بوده است .

نیما رئیسی بیان کرده است البته حضور یافتن ورزشکاران و خواننده ها به دنیای بازیگری بحضی قابل تامل است زیرا خواننده ها و ورزشکاران برای این کار تربیت نشده اند و دوره ای را پشت سرنگذاشته اند که در آن آموزش های بازیگری را دیده باشند. البته این امکان نیز وجود دارد که بازیگری آموزش هم می بیند و اما استعداد وی شکوفا نمی شود و استعداد بقیه هنرها نیز در وی متعالی نمی شود . از نمونه های این موارد می توان به محمد نوری خواننده قدیمی اشاره کرد. وی در تئاتر را فراگرفته است و به عنوان یک بازیگر هم شناخته شده است و اما سال های بسیار زیادی به عنوان شخصی که تست خوانندگی می گرفت در وزارت ارشاد فعالیت داشته است وبیش تر برای این کار شناخته می شده است .

محمد نوری توانایی خوانندگی را هم در کنار بازیگری داشته است و اما ترجیح وی بیش تر این بوده است که به صورت خواننده ظاهر شود .

حواشی کنسرت نیما رئیسی

نیما رئیسی درباره حواشی کنسرت خود بیان کرده است افرادی به حواشی نیاز دارند که به کیفیت کار خود متکی نیستند . وی بیان کرده است در این کار نیز بسیار آرام پیش می رود . وی اظهار داشته که برای این کار تریبت شده است و می تواند این کار را انجام دهد حال اگر دیگر بازیگران نمی توانند از پس این کار ها بر بیایند مشکل وی نخواهد بود .7

روابط عمومی این کنسرت بیان کرده است که نیما رئیسی و سینا ذکایی وظیفه دارند تا این کنسرت را روی صحنه ببرند . این کنسرت به صورت رسمی در 12 اسفند 1397 در تالار وحدت روی صحنه رفته است . در این کنسرت قطعه های بسیار خاطره انگیزی مثل ماهیگیر ، مهتاب ، گل سنگم و .. اجرا شده است و یاد بزرگانی هم چون پرویز کلانتری ، معین کرمانشاهی ، منصور تهرانی و .. گرامی داشته می شود.

نام و نام خانوادگی :نیما رئیسی

 نام و نام خانوادگی


نیما رئیسی

محل تولد

تهران

 :تاریخ تولد

1/1/1365

  بیوگرافی

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *