#


درگذشت کمدین معروف هالیوود دان ریکلس

دان ریکلس ،درگذشت کمدین معروف هالیوود
2 می 2017 بدون نظر 1483 بازدید

درگذشت کمدین معروف هالیوود دان ریکلس

خبر فوت دان ریکلس و نگاهی به فعالیت های ایشان

دان ریکلس بازیگر مطرح، کمدین، صدا پیشه و مجری محبوب آمریکایی در سن 90 سالگی در گذشت. دان ریکلس کمدین معروف آمریکایی و مجری سالهای طولانی مدت سینما و تلویزیون کشور آمریکا بر اثر عرضه کلیوی در سن 90 سالگی در گذشت.

وی در طول فعالیت حرفه ای خود در برنامه های بسیار زیادی از شوهای تلویزیونی تا فیلمی از ( مارتین اسکوریسزی ) ایفای نقش کرده بود.

ریکلس در حرفه ی صداپیشگی نیز دستی بر آتش داشت و اوج محبوبیت وی زمانی بود که در انیمیشن معروف ( داستان اسباب  بازی ها ) به عنوان صدا پیشه آقای سیب زمینی صحبت میکرد. وی در 3 قسمت این انیمیشن صدا پیشگی کرد. دان ریکلس که در برنامه های متعدد کمدی تلویزیون حضور داشت تبحر بسیار بالایی در اجرای استند آپ کمدی داشت که عموما در برنامه های طنز حضور پررنگی را داشت.

او طرفداران زیادی را در این حرفه کسب کرده بود. وی حتی در فیلم ( کازینو ) به کارگردانی ( مارتین اسکورزی ) در کنار ( رابرت دنیرو ) ایفای نقش کرد.

ریکلس در سال 2007 کتاب خاطرات خود با عنوان ( کتاب ریکلس ) را منتشر کرد که در همان سال نیز زندگی وی توسط ( جان لندیس ) به صورت مستند ساخته شده و از شبکه ی HBO نیز به نمایش درآمد.

 

 

 

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *