#


معرفی زوج های ثروتمند و پرقدرت دنیا

10 نوامبر 2018 بدون نظر 2161 بازدید

معرفی زوج های ثروتمند و پرقدرت دنیا

با ثروتمندترین و پرقدرت ترین زوج های دنیا آشنا شوید

به دست آوردن ثروتی فوق العاده و نگهداری آن به قدر کافی سخت و دشوار است و از سوی دیگر، داشتن یک رابطه ‌ی زناشویی موفق و سالم هم کار راحتی نیست، ولی از جایی که همواره کسانی وجود دارند که قدرت انجام چند کار را به طور هم ‌زمان و به بهترین نحو ممکن دارند،‌ زن و شوهرهایی هم نظیر بیل و ملیندا گیتس وجود دارند که اسم خود را در فهرست قوی ترین زوج های دنیا قرار داده و ثابت کرده اند که می ‌توان در کنار داشتن ثروت زیاد، رابطه ‌ای سالم و ارزشمند داشت.

زوج ‌هایی که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم نمود، در حوزه های گوناگونی شامل سیاست، سرگرمی و فناوری فعالیت دارند و ثروت به دست آمده هر یک از آن‌ ها بین صدها میلیون دلار تا چند ده میلیارد دلار تخمین شده است.

تام بریدی و ژیزل بوندشن

تام بریدی (Tom Brady) و ژیزل بوندشن (Gisele Bündchen) یک زوج ثروتمند می باشند که ارزش دارایی به دست آمده آن ‌ها رقمی در حدود540 میلیون دلار بوده و به مدت هشت سال است که با هم ازدواج کرده‌ اند. بوندشن سوپر مدلی سرشناس با بالاترین حق دستمزد در بین مدل ‌های دنیا است که در سال2016 درآمدی برابر30.5 میلیون دلار داشت. تام بریدی هم به در میان بازیکنان فوتبال آمریکایی، سومین دستمزد بالا را از آن خود کرده است و در طول یک سال رقمی بالاتر از هشت میلیون دلار درآمد دارد.

ایوانکا ترامپ و جرد کوشن

گزینه ششم از فهرست قدرتمند ترین زن و شوهرهای جهان به ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump)، بزرگ ‌ترین دختر رئیس جمهور کنونی ایالات متحده و جرد کوشنر (Jared Kushner) می باشند که اخیراً هشتمین سالگرد عروسی خود را به طور مفصل جشن گرفته ‌اند. ایوانکا و جرد، هر دو به عنوان مشاور دونالد ترامپ در کاخ سفید به فعالیت مشغولند و ثروت به دست آمده آن ‌ها رقمی بین 207 تا762 میلیون دلار تخمین زده شده است. این زوج ثروتمند که در منزل خود یک کلکسیون آثار هنری دارند که ارزش آن25 میلیون دلار محاسبه شده است،‌ صاحب سه فرزند هستند.

 بیانسه و جی-زی

بیانسه (Beyoncé) و جی-زی (Jay-Z) یک زوج هنرمند می باشند که از سال2008 با هم ازدواج کرده و اصلی ترین منبع درآمد آن‌ ها مربوط به صنعت موسیقی است؛ این زوج هنری علاوه بر برگزاری کنسرت، فروش آلبوم و تک آهنگ و اجرای تورهای جهانی، با سرمایه ‌گذاری در شرکت های مختلف به ثروت به دست آمده1.16 میلیارد دلار دست پیدا کرده اند.

بیانسه و جی-زی به عنوان یک زوج هنرمند با بالاترین دستمزد شناخته می ‌شدند و صاحب سه فرزند هستند.

ایوان اشپیگل و میراندا کر

موسس و مدیرعامل شرکت اسنپ چت ایوان اشپیگل (Evan Spiegel) و مدل استرالیایی میراندا کر (Miranda Kerr)، چهارمین زوج از فهرست قدرتمند ترین و پولدارترین زن و شوهرهای دنیا می باشند که ثروت به دست آمده آن ها رقمی در حدود3.44 میلیارد دلار تخمین زده شده است؛ اشپیگل و کر در حدود یک سال قبل با یکدیگر ازدواج کردند.

مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

گزینه بعدی از فهرست قدرتمند ترین زن و شوهرهای دنیا هم به زمینه فناوری مربوط می‌ شود؛ مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) که در سن23 سالگی چیزی در حدود یک میلیارد دلار ثروت داشت، موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی فیس بوک بوده و همسرش پریسیلا چان (Priscilla Chan) هم از همان اول مسیر با وی همراه بوده است.

زاکربرگ و چان در سال2012 با یکدیگر ازدواج کردند، صاحب دو دختر هستند و بعد از به راه انداختن انقلابی در شبکه‌های اجتماعی و به دست آوردن ثروتی چند ده میلیارد دلاری، ر کنار همسرش کمک‌ های مالی زیادی به موسسه های تحقیقاتی فعال در حوزه بهبود سلامت جهانی کرده‌ است.

این زوج ثروتمند در مجموع74.2 میلیارد دلار دارایی کسب کرده اند و هدف آن ها این است که پیش از مرگ خود، بیشتر این ثروت را به موسسه های خیریه اهدا نمایند.

بیل و ملیندا گیتس

بیل گیتس (Bill Gates) و همسرش ملیندا با دارا بودن ثروتی معادل89.6 میلیارد دلار، به عنوان دومین زوج از لیست ثروتمند ترین زن و شوهرهای دنیا می باشند که با تأسیس موسسه خیریه ‌ای به نام خود در سال 2000، کمک‌ های خیلی زیادی در راستای اهداف بشر دوستانه نموده اند و هدف آن ها این است تا بیشتر پول خود را توسط این موسسه خیریه، به نیازمندان بدهند.

بیل و ملیندا بیست و سه سال است که با هم ازدواج کرده‌ اند، صاحب سه فرزند هستند و در سال2016 به واسطه کارهای بشر دوستانه خود، از رئیس جمهور پیشین آمریکا بهترین نشان افتخار مدنی آمریکا، یعنی نشان افتخار آزادی رئیس‌ جمهوری را دریافت نمودند.

جف و مکنزی بزوس

جف و مکنزی بزوس در رتبه ‌ی نخست فهرست ثروتمند ترین زن و شوهرهای دنیا قرار دارند. این زوج بیست و چهار سال قبل با هم ازدواج کردند و توسط بنیان گذاری کمپانی شناخته شده آمازون (Amazon)، ثروتی برابر با92.7 میلیارد دلار به دست آورده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *