#


مانی رحمانی بازیگر نقش نوجوانی جواد در بچه مهندس

مانی رحمانی
29 ژانویه 2019 بدون نظر 7363 بازدید

مانی رحمانی بازیگر نقش نوجوانی جواد در بچه مهندس

مانی رحمانی بازیگر نقش نوجوانی جواد در بچه مهندس

 اگر برایتان جالب است که بازیگر نقش جواد در نوجوانی را بهتر بشناسید توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را که به معرفی مانی رحمانی ایفاگر نقش نوجوانی جواد در سریال بچه مهندس است دنبال کنید.

این روزها نسبت به سال های گذشته حضور بازیگران جوان در سریال ها و فیلم های تلویزیونی پررنگ تر شده است و با نگاهی به سریال های در حال پخش تلویزیون می توانیم به راحتی متوجه این موضوع شویم.

  یکی از بازیگران نوجوانی که با بازی در سریال های مختلف تلویزیون دیده شده است مانی رحمانی می باشد که در سریال بچه مهندس در نقش نوجوانی جواد ایفای نقش میکند و توانسته است در میان مخاطبان خود با ایفای این نقش حسابی جا باز کند.

 مانی رحمانی بازیگر نقش جواد در بچه مهندس را بهتر بشناسید

بازیگر نقش نوجوانی جواد در سریال بچه مهندس مانی رحمانی است که از دوران کودکی و با تئاترهای مدرسه بازیگری خود را شروع کرده است او با حمایت های خانواده اش پا به عرصه هنر گذاشت و توانسته است تا کنون نقش های قابل قبول و مخاطب پسندی را از خود ارائه دهد.

 مانی رحمانی برای اولین بار در دوران کودکی در سریال (دکتر قریب) جلوی دوربین رفت .او که متولد ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۳ است در بازی سریال( زن بابا ) چهره شناخته شده تری از خود ارائه داد و با این سن کم خود تا به حال در ۴۰ سریال و فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

 از جمله فیلم هایی که مانی رحمانی در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به سریال نفس گرم/ چتر عاشقی/ قفسی برای پرواز/ مسافر زمان/ آوای باران سریال ستایش/ خانه ای در خیابان ۴۱ و…. اشاره کرد.

 اگر تا به حال مانی رحمانی را به خوبی نمی شناختید حتماً در سریال بچه مهندس با ایفای نقش نوجوانی جواب او را بهتر می شناسید.

 جواد سریال بچه مهندس یک نوجوان درس خوان و مودبی است که از دوران کودکی اش توسط مادرش به شیرخوارگاه سپرده شده است او این روزها دلداده مژگان دختر بچه همبازی دوران کودکی اش است.

 مانی رحمانی در این سریال ایفاگر نقشی است که برای رسیدن به خواسته اش هر کاری انجام می دهد و از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 هر شب ساعت 30 : 21 از شبکه دو سیما سریال بچه مهندس پخش می شود و تکرار اولین سریال ساعت 1:45  بامداد و تکرار دوم ساعت ۱۲ ظهر و تکرار سوم ساعت ۱۶ روز بعد خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *