#


فیلم سینمایی لازانیا اکران می شود

3 اکتبر 2018 بدون نظر 5498 بازدید

فیلم سینمایی لازانیا اکران می شود

اکران فیلم سینمایی لازانیا با گریم متفاوت بازیگرانش

فیلم سینمایی لازانیا به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی با حضور هنرمندان معروف طنز به سینما خواهد آمد. بهنوش بختیاری با منتشر کردن لحظاتی از این فیلم در خصوص زمان دقیق نمایش آن صحبت کرد.

لازانیا یک فیلم کمدی و با تعداد بازیگر بالا است که از یازدهم مهر ماه سال جاری در سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

فیلم پر بازیگر لازانیا با گریم متنوع هنرمندان ایرانی

بهنوش بختیاری با منتشر نمودن لحظاتی از فیلم لازانیا در اینستاگرام خود گفت: فیلم سینمایی لازانیا به تهیه کنندگی: احمد احمدی و کارگردانی: حسین قناعت از یازدهم مهر در سینماهای کشور (رونمایی لحظاتی از فیلم).

عبدالله اسکندری گریمور معروف ایران وظیفه گریم بازیگران فیلم سینمایی لازانیا را برعهده گرفت و گریم های به یاد ماندنی را خلق کرد. در این فیلم بازیگران خوبی نظیر جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، نفیسه روشن، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسار زاده، ساعد هدایتی، سپهر سهرابی، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، آرین خلج، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، رضا ناجی، احمد یاوری شاد، قباد شاهپوری، مهدی حدادی، محمد رضا عرب، حسین روزبه، علی بیک، امیرعلی صالح، امیرعلی محمودی، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی، پارسا نژاد آذر به ایفای نقش پرداخته اند. جواد رضویان بازیگر طنزپرداز کشورمان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی در کنار بازیگران دیگر به ایفای نقش پرداخته است. ارژنگ امیرفضلی هم در این فلیم با یک گریم متفاوت جلوی دوربین رفته است. گریم زنانه این بازیگر محبوب در فیلم سینمایی لازانیا جالب به نظز می رسد و از طرفی دیگر این بازیگر در فیلم لازانیا با گریمی مثل محسن نامجو خواننده مهاجرت کرده هم جلوی دوربین رفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *