#


فیلمبرداری فیلم زیر نظر به پایان رسید

3 اکتبر 2018 بدون نظر 1493 بازدید

فیلمبرداری فیلم زیر نظر به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم زیر نظر توسط رضا عطاران و امیر جعفری تمام شد

مجید صالحی در نخستین تجربه جدی در سینما عهده دار کارگردانی فیلم زیر نظر شد و در تولید این فیلم از رامبد جوان و محمد شایسته به عنوان تهیه کننده استفاده نموده است.

این سومین همکاری مشترک محمد شایسته و رامبد جوان در تهیه کنندگی است که این بار نوبت به فیلم زیر نظر رسید و در این فیلم بازیگران خوبی نظیر رضا عطاران، امیر جعفری و مهران احمدی ایفای نقش می کنند.

اتمام فیلم برداری فیلم زیر نظر با کارگردانی مجید صالحی

رامبد جوان با منتشر نمودن یک عکس در اینستاگرام خود نوشت: تصویر برداری فیلم زیر نظر به اتمام رسید.

فیلم برداری فیلم سینمایی زیر نظر به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته و کارگردانی مجید صالحی از دهم مرداد ماه امسال در تهران شروع شد و پایان هفته قبل این کار به پایان رسید. مراحل فنی و تدوین این فیلم اخیراً شروع شده تا بتوانند این فیلم کمدی را برای نمایش در نوروز سال آینده آماده کنند.

کار بازیگری فیلم زیر نظر را هنرمندانی چون: رضا عطاران، امیر نوری، امیر جعفری، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، مهران احمدی، علی استادی، مصطفی راد، علی صالحی، سامیه لک، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بر عهده گرفتند. عوامل دیگر فیلم زیر نظر به این شرح است: کارگردان: مجید صالحی، تهیه کنندگان: محمد شایسته و رامبد جوان، نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلم برداری: اشکان اشکانی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین و عکاس: احمدرضا شجاعی.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *