#


معرفی سریال های پرطرفدار در جهان

18 نوامبر 2018 بدون نظر 2107 بازدید

معرفی سریال های پرطرفدار در جهان

سریال هایی که امروزه طرفداران بسیاری دارند

هر ساله تعداد زیادی سریال از شبکه‌ های برون مرزی پخش می ‌شود و انصافاً هم باید اعتراف کنیم کیفیت زیاد محتوای این مجموعه ها طرفداران زیادی را به دنبال خود کشیده است. این موضوع موجب می ‌شود بعد از موفقیت فصل نخست یک سریال شاهد ادامه آن در فصل‌ های بعد برای سال ‌های آینده باشیم.

نگاه کردن به سریال ‌های جذابی که فصل ‌های پیشین آن را در سال ‌های قبل دیده‌ ایم لذت خاصی دارد ولی در هر سال با مجموعه ‌هایی هم طرف هستیم که فصل نخست خود را تازه آغاز کرده ‌اند و به همین خاطر بینندگان اطلاعات کاملی از این سریال ‌ها ندارند.

از آنجا که دیدن اولین فصل سریال جذابیت خاص خود را دارد و با دنیا و حال و هوای جدیدی آشنا می ‌شویم بینندگان تلاش می ‌کنند سریال ‌های جدید هر سال را پیدا کنند ببینند. بر همین اساس، با توجه به این که پیدا کردن مجموعه های جدیدی که در سال۲۰۱۸ برای نخستین بار پخش شده ‌اند در میان موجی از سریال ‌های رنگ و وارنگ کار آسانی نیست در ادامه قصد داریم به بهترین سریال ‌هایی اشاره کنیم که برای نخستین بار در سال۲۰۱۸ از تلویزیون پخش شده‌ اند.

تعدادی از این مجموعه‌ ها به ‌طور مینی ‌سریال ساخته شده ‌اند و توقع ادامه آن ‌ها برای فصل جدید را نداریم ولی تعدادی دیگر هم به اندازه‌ای در فصل نخست خوب درخشیده اند که بینندگان منتظر فصل بعدی آن‌ ها در سال۲۰۱۹ هستند.

سریال جک رایان

 IMDB: 8.3

در صورتی که اهل داستان ‌های پلیسی و تروریستی باشید احتمالاً باید جک رایان را ‌بشناسید، ایفای نقش های سینمایی گوناگونی را تا به حال از این مامور باهوش و ماهر شاهد بودیم ولی این بار شبکه اینترنتی آمازون تصمیم گرفت تا مجموعه ای با محوریت جک رایان را پخش نماید.

در این مجموعه جان کرازینسکی، به بهترین نحو از عهده بازی نقش جک رایان برآمده است و نقش یک آنالیزور با استعداد سیا را بر عهده دارد که به خاطر تجربه ‌هایی که جک رایان از حضور در نیروهای دریایی به دست آورده با تبهکاران و تروریست‌ ها وارد مبارزه می ‌شود و سکانس های جذاب و فوق العاده ای را در این مجموعه شاهد هستیم.

این مسائل موجب شد تا مجموعه جک رایان که فصل نخست آن در سال۲۰۱۸ پخش شد برای فصل دوم هم تمدید شود و سال بعد هم شاهد هنرنمایی این کاراکتر با استعداد و بزن ‌بهادر باشیم.

مجموعه بازگشت‌ به خانه (هوم ‌کامینگ)

 IMDB: 7.3

این مجموعه خمیرمایه‌ ای روان ‌شناختی و منحصر به فرد دارد و داستان زنی با نام هایدی برگمن را به تصویر می‌ کشد که به عنوان روان شناس یک مؤسسه رمزآلود و مرموز مشغول به کار است. نام این مؤسسه که ‌کامینگ است، در ‌واقع مهم ترین وظیفه این مؤسسه کمک به کهنه‌ سربازانی می باشد که در میادین جنگ از لحاظ روحی به مشکلات بسیاری مبتلا شده ‌اند.

هایدی برگمن برای آماده کردن این کهنه ‌سربازان برای ادامه زندگی در دنیای معمولی تلاش می کند ولی این فقط بخش اولیه و سطحی داستان هوم ‌کامینگ است و با ماجرایی چند لایه و رمزآلود مواجه هستیم که طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

مجموعه هوم ‌کامینگ که بازیگران درجه یکی نظیر جولیا رابرتز و شیا ویگهام را دارد بعد از پخش چندین قسمت انتقادهای بسیار مثبتی دریافت نمود و ماجرای این مجموعه تا اندازه ‌ای پیچیده و جالب بود که در ده قسمت فصل نخست تمام نشد و انتظار پخش فصل دوم آن را داریم.

سریال شارپ آبجکت (چیزهای تیز)

 IMDB: 8.2

این مینی ‌سریال که در سال۲۰۱۸ از تلویزیون پخش شد به قدری جذاب است که با توجه به قسمت‌ های محدود و ادامه نداشتن آن در سال ‌های آتی نمی ‌توان آن را نادیده‌ گرفت. سریال شارپ‌ آبجکت هم مثل خیلی دیگر از مجموعه ‌های موفق از روی کتابی با همین اسم و نویسندگی گیلین فلین تولید شده است.

کاراکترهای سریال شارپ آبجکت به قدری پیچیده و عالی می باشند که به ‌تصویر کشیدن آن ‌ها در یک فیلم سینمایی کار راحتی نبود و به همین خاطر در نتیجه تولید کنندگان تصمیم گرفتند به جای فیلم سینمایی، یک مینی ‌سریال تولید کنند. در این مجموعه شاهد هنرنمایی ایمی آدامز می باشیم. او در نقش کمیل پریکر به عنوان بانوی جوانی که دوره دشواری را در زمان کودکی شاهد بوده است حضور پیدا می ‌کند. وی که از دست دادن خواهرش باعث شده تا لطمه های زیادی به وی وارد شود با ابزار تیز بدن خود را خراش می ‌دهد تا از این راه دردهایش را کم کند.

در این میان کمیل که در زندگی شغل خبرنگاری را برای خود انتخاب کرده است برای پرده برداشتن از قتل ‌های فجیعی به محل تولدش بر می ‌گردد و با ماجرا‌های پیچیده و رمزآلودی مواجه می ‌شود.

سریال گمشده در فضا

IMDB: 7.2

در صورتی که از قدیمی ‌های سینما و تلویزیون باشید احتمالاً مجموعه گمشده در فضا که در سال۱۹۶۵ تولید شده است را به یاد دارید. این مجموعه در زمان خود موفقیت‌های بالایی را کسب کرد و همین موضوع باعث شد تا نت‌ فلیکس به فکر نمایش داستان جدیدی از گمشده در فضا در سال۲۰۱۸ بیافتد.

نتیجه این کار یک مجموعه ده قسمتی بود که در سال۲۰۴۶ اتفاق می افتد که بعد از برخورد اجرام آسمانی زمین در معرض خطر انقراض قرار می‌ گیرد و به همین خاطر خانواده ‌های گوناگونی را با سفینه ‌های فضایی به بخش های مختلف فضا می ‌فرستند تا نسل آدم از انقراض نجات پیدا کند. بعد از حضور در فضا هم شاهد اتفاقات عجیب و غریبی می باشیم که از سریال ‌هایی با تم فضایی توقع داریم.

همان طور که انتظار داشتیم مجموعه گمشده در فضا به ریشه ‌های خود برگشته بود و به همین خاطر هم نظر طرفداران سریال ‌های فضایی را به سمت خود جلب کند تا تولید فصل دوم آن هم تأیید شود.

سریال 1-1-9

 IMDB: 7.5

حوادث طبیعی و غیر طبیعی که بشر در شرایط سخت و دشواری نظیر آتش‌ سوزی مواجه می ‌شوند موضوع اصلی سریال911 می باشد و با مجموعه ای مواجه هستیم که نیروهای امنیتی و کمک رسان را در موقعیت سخت و دشواری برای نجات جان انسان ‌ها قرار می ‌‌دهد.

به طور کامل مشخص است چنین فکری جذابیت بالایی برای بیننده دارد، از سوی دیگر در مجموعه911 شاهد حضور بازیگران محبوبی نظیر آنجلا باست و پیتر کراوس می باشیم. این مجموعه در اوایل سال جاری میلادی در ده قسمت پخش شد و موفق شد به خوبی جای خود را در دل بینندگان باز کند.

در همین زمان محدود از اتمام فصل اول شاهد انتشار فصل دوم هم بودیم که این فصل هم به دل مخاطبان نشست و بینندگان زیادی را جذب خود نمود. هم اکنون خبری از فصل سوم این سریال نیست ولی با توجه به مخاطبانی که دارد تولید فصل سوم سریال911 به هیچ‌ عنوان دور از ذهن نیست.

سریال The Alienist (روانشناس)

IMDB: 7.8

این مجموعه از روی کتابی به نویسندگی فیلیپ کار بر گرفته شده است و هنرپیشه های نامداری نظیر لوک ایوانز، دانیل برول و داکوتا فانینگ در آن ایفای نقش کرده اند. فصل اول این مجموعهThe Alienist در ده قسمت یک ساعتی تولید شده و هر ده قسمت این سریال نظرات مثبت منتقدین را کسب نموده است.

ماجرای مجموعه The Alienist در سال۱۹۸۶ و در هنگامی که قتل ‌های وحشتناکی در نیویورک به وجود آمده می گذرد و یک کارآگاه باهوش و زرنگ به همراه روانپزشکی که سوابق خوبی در دنیای پزشکی دارد با یکدیگر هم ‌پیمان می ‌شوند تا راز این کشتارهای ترسناک را پیدا کنند.

این مجموعه هم با توجه به ماجرای پلیسی و مروزی که دارد خیلی زود به یکی از پر طرفدارترین مجموعه ‌های سال۲۰۱۸ تبدیل شد و بعد از مدتی از اتمام فصل اول، تولید کنندگان این سریال The Alienist به طور رسمی از قصد خود برای تولید دومین فصل این سریال خبر دادند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *