#


شانس های اول سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر ۹۷

بازیگر جشنواره فجر
15 ژانویه 2019 بدون نظر 2089 بازدید

شانس های اول سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر ۹۷

 شانس های اول سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر ۹۷

به معرفی بازیگرانی که شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر ۹۷ در روزهای نزدیک به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است می پردازیم:

 کدام بازیگران شانس اول سیمرغ جشنواره ۹۷ هستند

 در حالی که هنوز به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یک ماه زمان باقی است اما خبرهای مربوط به این جشنواره از داغ ترین اخبار رسانه ها می باشد. بعد از آنکه ۲۲ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ و اسامی فیلم های بخش نگاه نو اعلام شدند مشخص گردید بازیگران سرشناسی که در جشنواره امسال حضور دارند برخی با چند فیلم شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری دارند.

 در میان آنها به بازیگرانی که در سالهای گذشته با سیمرغ بلورین از جشنواره فجر به خانه رفتن امسال  هم امید بیشتری برای دریافت این سیمرغ دارند و لحظه شماری می‌کنند تا نتایج جشنواره فجر اعلام شود

 گزینه های احتمالی دریافت سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر ۹۷

با نگاهی به تاریخ جشنواره فجر می بینیم که چهره‌های جوان در این جشنواره بیشتر موفق بوده اند اما همیشه احتمالاتی نیز وجود دارد و همواره بازیگرانی که در جشنواره های گذشته سیمرغ های بیشتری دریافت کرده‌اند به عنوان گزینه احتمالی دریافت سیمرغ معرفی می شوند.

تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر

در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بازیگر جوان سینما نوید محمدزاده برای اولین بار سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دریافت کرد. در سال گذشته سارا بهرامی و امیر جدیدی برای اولین بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر را نتوانستند از آن خود بکنند.

 اما امسال با توجه به بازیگرانی که در فیلم ها حضور دارند احتمالات در اینکه چه کسانی شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره دارد وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم:

 لیلا حاتمی یکی از شانس‌های سیمرغ جشنواره فجر ۹۷

  از چهره‌های سرشناس دنیای سینما لیلا حاتمی است که سال‌های زیادی را در سینما سپری کرده است. لیلا حاتمی دختر زنده یاد علی حاتمی کارگردان مشهور سینما توانسته است که سیمرغ بلورین جشنواره فجر را چندین بار از آن خود کند و به خانه ببرد.

 در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر لیلا حاتمی در فیلمی به کارگردانی علیرضا رئیسیان به نام مردی بدون سایه حضور دارد و  سابقه دریافت سیمرغ بلورین در سالهای قبل باعث شده است تا شانس دریافتاین جایزه ارزشمند برای او بیشتر شود.

 نوید محمدزاده شانس دیگر دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر ۹۷

 یکی از شاخص های دیگر دریافت سیمرغ بلورین در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نوید محمدزاده بازیگری است که در جشنواره های قبل برای فیلم ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا سیمرغ بلورین جشنواره را دریافت کرده است.

 نوید محمدزاده   ام با دست پر از جشنواره به خانه بازگردد و با فیلم متری شش و نیم و سرخپوست امسال در جشنواره حضور دارد.

 شبنم مقدمی یکی از شاخص‌های دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر ۹۷

یکی دیگر از چهره هایی که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شانس زیادی دارد. شبنم مقدمی است شبنم مقدمی توانست در سی و دومین و سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل شود و همچنین در سال های گذشته هم برای بازی در فیلم خجالت نکش نامزد دریافت جایزه بود

 شبنم مقدمی با داشتن این سابقه درخشان شانس  زیادی برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دارد ..ایشان امسال با فیلم شبی که ماه کامل شد و نقشی متفاوت در جشنواره فیلم فجر حاضر میشود بازی متفاوت او در نقش (( مادر همسر عبدالحمید ریگی )) احتمال دریافت سیمرغ بلورین را بیشتر کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *