#


معرفی نامزدهای جایزه گرمی2019

9 دسامبر 2018 بدون نظر 2139 بازدید

معرفی نامزدهای جایزه گرمی2019

معرفی نامزدهای جایزه گرمی2019

جایزه گرمی یکی از جوایز برتر در عرصه موسیقی به شمار می رود که به تازگی اسامی نامزدهای خود را در زمینه های مختلف اعلام نموده است. شصت و یکمین دوره مراسم گرمی سال2019 در حالی برگزار می شود که کندریک لومار و دریک به ترتیب در هشت و هفت زمینه نامزد شده اند. این درحالی است که سال گذشته درخصوص بی اعتنایی به خوانندگان زن در این جایزه انتقادات بسیاری مطرح شده بود اما در این دوره از جایزه گرمی هنرمندانی مانند مارن موریس، کیسی ماسگریوز، کاردی بی، لیدی گاگا و جنل مونی به عنوان نامزد دریافت جوایز زمینه های اصلی انتخاب شده اند و این فرصت را دارند که جوایزی را در این زمینه دریافت کنند.

نامزدهای بخش بهترین آلبوم سال

آلبوم های موسیقی از کاردی بی، برندی کارلایل، دریک، هر، پست مالون، جنل مونی، کیسی ماسگریوز و همچنین آلبوم فیلم پلنگ سیاه در بخش بهترین آلبوم سال نامزد دریافت جایزه شده اند.

نامزد بهترین تک آهنگ سال

برندی کارلایا، دونالد گلاور، دریک، لیدی گاگا، کندریک لومار، الا مای، شان مندز، زاد، مار موریس و گری نیز نامزد دریافت جایزه بهترین تک آهنگ سال شده اند.

نامزدهای برترین آلبوم موسیقی پاپ

در مراسم جوایز گرمی سال2019 کلامیلا کابیو، کلی کلارکسون، آریانا گرانده، شان مندز، پینک و تیلور سوئیفت نامز دریافت جایزه برترین آلبوم موسیقی پاپ شده اند.

نامزدهای برترین آلبوم

کاردی بی، مک میلر، نیپسی هازل، پوشا تی، تراویس اسکات نیز برای دریافت جایزه برترین آلبوم به عنوان نامزد انتخاب شده اند.

نامزدهای بهترین موسیقی فیلم سال

در بخش موسیقی فیلم سال نیز پلنگ سیاه ساخته لودویگ گروسون، بلید رانر2049 اثر بنجامین والفیسچ و هانس زیمر، کوکو اثر مایکل جیاچینو، شکل آب از الکساندر دسپلات، جنگ ستارگان: آخرین جدایی اثر جان ویلیامز نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی فیلم سال انتخاب شده اند.

شصت و یکمین دوره از مراسم جوایز گرمی در تاریخ10 فوریه2019 در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد و در این مراسم خوانندگان و هنرمندان بسیاری حضور خواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *