#


چه واقعیت هایی در زندگی شخصی «لینا هیدی» وجود دارد؟

20 اکتبر 2018 بدون نظر 2143 بازدید

چه واقعیت هایی در زندگی شخصی «لینا هیدی» وجود دارد؟

واقعیت هایی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای «لینا هیدی»

هر ساله تعداد زیادی سریال تلویزیونی در کشورهای گوناگون ساخته می ‌شود ولی فقط نام برخی از آن‌ ها سر زبان ‌ها می افتد. در میان همه ی این سریال ‌ها چند سالی می شود که بازی تاج و تخت واقعاً طرفدار پیدا کرده. انصافاً هم باید اقرار کرد که در کنار ماجرای فوق العاده، بازیگران مجموعه بازی ‌‌های تاج و تخت هم در این مجموعه واقعاً خوب ایفای نقش کرده اند و هنرمندان فراموش‌ نشدنی را در این سریال می بینیم.

در این میان لینا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنسیتر در مجموعه بازی‌ های تاج و تخت علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است که در ادامه مطلب قصد داریم نکات جالبی از این بازیگر را با شما در میان بگذاریم.

لینا هیدی زاده برمودا است

لینا در تاریخ یازدهم مهرماه سال۱۳۵۲ در شهر همیلتون در مجموعه جزایر برمودا به دنیا آمده است، این شهر به داشتن هتل ‌هایی با ظاهر فوق العاده و جذاب و رو به دریا معروف می باشد. لینا تا سن پنج سالگی در شهر همیلتون زندگی کرد و پس از آن به خاطر شغلی که پدرش داشت به انگلستان مهاجرت کردند. بعد از مهاجرت، لینا و خانواده او در شهر هادرزفیلد به زندگی خود ادامه دادند.

زورگویی‌ های بسیاری به لینا شده است

لینا زمانی که در سن کودکی به سر می برد، مادر لینا وی را به کلاس‌ سخنوری فرستاد و به همین خاطر از همان سن کودکی خیلی زیبا صحبت می‌ کرد. این روش حرف زدن موجب شده بود تا دوستان او در مدرسه او را مسخره کنند.

لینا در این خصوص گفته است به خاطر دارد که در دوران کودکی از یکی از دانش آموزان مدرسه با لحن ادیبانه خود سوال کرده بود که زمین بازی کجاست؟

این دانش آموز هم که از مدل حرف زدن لینا خوشش نیامده بود به جای دادن آدرس با چوب کریکت به سر لینا زده بود و وی را به خاطر لهجه ای که داشته است اذیت کرده بود.

این اذیت و آزارها به دوران کودکی او ختم نمی ‌شود و بعد از این که وی در دهه۹۰ به علت بازی در فیلم The Jungle Book به شهرت رسید باز هم از دست افراد زورگو در امان نمی ‌ماند. لینا عنوان کرده است که بعد از ایفای نقش در این فیلم همراه با دوستان خود در کافه مشغول خوردن قهوه بودند که یکی از دوستانش با مشت به صورت لینا ضربه می زند و او مجبور می ‌شود با چشمی که از ضربه این مشت کبود شده بود به سر صحنه فیلم برداری برود.

رفاقت لینا و پیتر دینکلیج

سابقه دوستی پیتر دینکلیج و لینا هیدی به پیش از آغاز فیلم برداری سریال بازی‌ های تاج و تخت بر می‌ گردد. پیتر دینکلیج که در این سریال نقش تریون لنیستر را بازی می کند، در سال۲۰۱۰ با لینا هیدی زمانی که سر صحنه تولید فیلم Pete Smalls is dead  بودند آشنا شد.

همین آشنایی موجب شد تا بعدها پیتر دینکلیج، به تولیدکنندگان مجموعه بازی ‌های تاج و تخت برای ایفای نقش سرسی لنسیتر لینا هیدی را پیشنهاد دهد. پیتر دینکلیج ادعا می کند شخصیت سرسی در این سریال احتیاج به هنرنمایی بازیگر زنی بود که قادر باشد جذبه مادر خاندان لنیسترها را در ذهن بیننده زنده کند و لینا هیدی به بهترین صورت از عهده انجام این کار بر آمده است.

لینا و حمایت از حیوانات

لینا هیدی در سال۲۰۰۸ در موسسه رعایت اصول اخلاقی در مقابل حیوانات (P.E.T.A)، حضور پیدا کرد. او در زمان حضور خود از برنامه‌ های سیرک که حیوانات را در آنجا به نمایش می ‌گذارند ابراز ناراحتی و گله کرد و گفت مربیان خرس‌ ها، فیل ‌ها، ببرها و دیگر حیوانات سیرک آن‌ ها را با ضربات متعدد شلاق آموزش می‌  دهند و با شوک های الکتریکی اذیت و آزار می دهند.

خالکوبی ‌های لینا هیدی

ممکن است جالب باشد این که بدانید لینا چیزی حدود۹ تتو را در قسمت‌ های مختلف بدن خود دارد. پشت، بازوی راست، وسط  شانه ‌ها و دست لینا را می ‌توان از اندام هایی نام برد که در آن‌ ها تتو به چشم می ‌خورد.

لینا در خصوص این تتوها گفته است که در مقابل تتو به شدت وسوسه می‌ شود و زمانی که صدای سوزن خالکوبی به گوشش می رسد نمی ‌تواند خودش را کنترل کند و باید حتما یک تتوی جدید را بر روی بدن خود بزند. به طور کامل مشخص است این تتوها در سریال بازی‌ های تاج و تخت به بهترین صورت ممکن مخفی شده ‌اند. این را هم باید اضافه کنیم که سکانس ‌هایی که لینا هیدی لباس زیادی در این سریال ندارد توسط بدل‌ کار اجرا شده و لینا هیدی واقعی را در این سکانس ها مشاهده نمی کنیم، به همین دلیل است که تتوهای لینا هیدی هم به چشم نمی‌ خورد.

پول لینا از پارو بالا می ‌رود

همان‌ طور که خبر دارید محبوبیت و معروف بودن، پول را به دنبال دارد و بازیگران سریال بازی ‌های تاج و تخت بالاترین دستمزد را در تاریخ سریال ‌های تلویزیونی دریافت نموده اند.

پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، کیت هرینگتون، امیلیا کلارک و لینا هیدی هر یک بیشتر از۱.۱ میلیون دلار دستمزد را به خاطر بازی در هر قسمت از سریال بازی‌‌ های تاج و تخت دریافت کرده اند.

لینا در فصل اول و ششم سریال بازی‌های تاج و تخت باردار بود

لینا در زمان فیلم برداری فصل اول این سریال نخستین فرزند خود را باردار بود و در نهایت برای تعدادی از سکانس های فصل اول تولید کنندگان از بدل به جای لینا استفاده کردند. از سوی دیگر در سایر قسمت های فصل اول هم تولید کنندگان برای لینا لباس‌ های بلند انتخاب می ‌کردند تا بارداری او از چشم بینندگان مخفی بماند.

لینا هیدی در این مورد گفته است مشکلات بارداری من بعد از به دنیا آمدن بچه هم تمام نشد و هورمون ‌هایی که بعد از بارداری ترشح می ‌شود هم اخلاق و رفتار لینا را تغییر می ‌داد و او را عصبی می ‌کرد. خداروشکر این روحیه به لینا که قرار بود نقش سرسی را بازی کند کمک خیلی خوبی کرد.

نکته جالب اینجاست که در سال۲۰۱۵ هم در هنگام فیلم برداری فصل ششم سریال بازی‌ های تاج و تخت لینا هیندی فرزند دوم خود را باردار بود.

لینا سگ‌ های زیادی دارد

همان طور که گفته شد لینا هیدی از طرفداران پروپا قرص حیوانات می باشد و به همین علت سگ‌ های زیادی را نگهداری می ‌کند. یک سگ از نژاد بروکسل گریفون با نام ناگت، یک سگ شکاری از نژاد بیگل با نام لیزارد دو سگ هم از نژاد داکس هوند با نام ‌های مانکی و اسکیپی به همراه یک سگ نجات با نام آیریش را می ‌توان از حیوانات خانگی لیندا هیدی نام برد.

قیمت این سگ‌ ها چیزی بالاتر از دو میلیون دلار می باشد و لینا از هر فرصتی که به دست می آورد برای انتشار عکس‌ ‌های آن ‌ها در صفحه مجازی خود استفاده می‌ کند.

لینا اهل یوگا و بکس است

لینا هیدی برای نگه داشتن تناسب اندام و حفظ روحیه خود بکس و یوگا را انتخاب نموده و از حدود سی سال قبل تا امروز ورزش بکس را ادامه داده است. این ورزش به لینا کمک کرده تا در فیلم ‌های۳۰۰ و سریال The Sarah Connor Chronicles بهتر از هر بازیگر دیگری ایفای نقش کند .

لینا هیدی علاقه زیادی به فیلم ‌های ترسناک دارد

اگر به تماشای فیلم‌ های ترسناک علاقه مند باشید احتمالاً زیاد فیلم ‌های The Purge و The Pride and Prejudice and Zombies را نگاه کرده اید. لینا در این فیلم ‌ها بازی کرده است و از فیلم اره ‌برقی تگزاس به‌ عنوان یکی از فیلم‌ های مورد علاقه‌ اش یاد می کند.

بر اساس گفته های لینا، این فیلم ‌ها کمک خوبی به وی می ‌کند تا ذهنش را برای چند دقیقه هم که شده از دنیا فارغ کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *