#


حضور رابرت دنیرو در یک فستیوال

5 اکتبر 2018 بدون نظر 1271 بازدید

حضور رابرت دنیرو در یک فستیوال

رابرت دنیرو در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا حضور خواهد داشت

رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی تبار که در سن ۷۵ سالگی به سر می برد با حضور در یک فستیوال که به نام موسیقی شهروند جهانی و در نیویورک در حال برگزاری بود خطاب به کسانی که در آن جا حضور داشتند و واجد شرایط رأی دادن بودند گفت «شما رییس هستید.»

این هنرمند معروف به حاضران در این همایش سالانه موسیقی گفت: شما به این خاطر که وظیفه خود را به عنوان شهروندان جهانی مهم قلمداد کرده اید در این مراسم منحصر به فرد موسیقی حضور پیدا کردید. شما در حال حاضر برای ایجاد یک تفاوت نیاز دارید به دیگر شهروندان بپیوندید، اکنون ما از شما تقاضا می کنیم وظیفه خود را به عنوان شهروندان ایالات متحده آمریکا با رای دادن انجام دهید.

وی در ادامه عنوان کرد: رأی دادن ما این معنی را می دهد که ما به حکومت خود می گوییم چه چیزی را دوست دارریم و چه چیزی را دوست نداریم یا به صورتی دیگر بگویم رأی دادن به این معنی است که ما به چه ترتیب مسئولین خود را استخدام و به چه ترتیب آن ها را اخراج می کنیم.

بازیگر فیلم «گاو خشمگین» در قسمت دیگری از صحبت های خود همچنین عنوان کرد: آن ها رؤسای ما نمی باشند بلکه در واقع ما رییس آن ها هستیم. اگر گمان کنیم آن ها کار خود را به خوبی انجام می دهند در شغل شان آن ها را نگه خواهیم داشت، اگر افرادی وجود داشته باشند که ما به آن ها علاقه بیشتری داشته باشیم آن ها را استخدام می کنیم و افرادی را که دوست شان نداشته باشیم را اخراج می کنیم. در حال حاضر شما این توانایی را دارید پس درخواست می کنم از آن استفاده نمایید.

روز سه شنبه ششم نوامبر ۲۰۱۸ انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا برگزار خواهد شد. در این انتخابات، تمام ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۵ نماینده مجلس سنا و ۳۶ فرماندار مجدداً انتخاب خواهند شد. این انتخابات در ۳۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا برگزار خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *