#


شباهت بازیگر سریال مینو به زنده یاد خسرو شکیبایی

سریال مینو
16 ژانویه 2019 بدون نظر 3249 بازدید

شباهت بازیگر سریال مینو به زنده یاد خسرو شکیبایی

شباهت بازیگر سریال مینو به زنده یاد خسرو شکیبایی

  به گفته مردم سلمان فرخنده بازیگر نقش عماد در سریال مینو شباهت‌هایی به زنده یاد خسرو شکیبایی دارد. تن صدای این بازیگر نیز همچون زنده یاد خسرو شکیبایی بوده و یاد و خاطره او را زنده کرده است.

 سلمان فرخنده بازیگر سریال مینو را بهتر بشناسید

 روز دوشنبه ۲۴ دی سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر که این روزها از شبکه اول پخش می شد به ایستگاه پایانی خود می رسد نقشه اصلی بازیگر سریال مینو سلمان فرخنده است.

 سریال عاشقانه مینو توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند این سریال با روایتی از دوران جنگ با حضور سه بازیگر اصلی مهدیه نساج عباس غزالی و سلمان فرخنده به پخش آنتن شبکه یک رفت.

 مهدیه نساج و عباس غزالی در کنار سلمان فرخنده که بازیگر نقش عماد در سریال مینو از داستان سریال مینو را باورپذیر کردند.

 نقش عماد در سریال مینو باعث شد تا سلمان فرخنده بیش از پیش دیده شود و نکته قابل توجه این بود که بسیاری از مردم چهره و صدای او را به زنده یاد خسرو شکیبایی تشبیه کردند.

 این بازیگر کشورمان در گفتگویی درباره شباهتش به زنده یاد خسرو شکیبایی صحبت کرد واین چنین گفت که : این موضوع را برای خودش افتخار می‌داند و گفت چه کسی است که دوست نداشته باشد شبیه این بزرگمرد سینما باشد خسرو شکیبایی قله ای را در بازیگری فتح کرده است که تمام بازیگران آرزو دارند آن را فتح کنند بزرگترین آرزویم این است که مانند خسرو شکیبایی بعد از مرگم هم زنده باشم.

 پوریا فرزند استاد خسرو شکیبایی با سلمان فرخنده رفاقتی عمیق دارد و با انتشار عکسی در کنار او درباره این رفاقت نوشت:

 اینکه سلمان  رو همه بدا کردم یا سلمان من را نمیدانم فقط میدانم یک روز سرد که حتی جای گریه کردن من بود آمد و این خنده ی داخل عکس را درست کرد برام از گفته هایش نوشت و من دچار شدم….

 سریال مینو دارای درامی عاشقانه است که با آغاز حمله رژیم بعث عراق به ایران همراه می شودو از خرمشهر و مقاومت مردم آبادان در روایتی متفاوت را در روزهای ابتدایی هشت سال دفاع مقدس به تصویر می‌کشد.

 سلمان فرخنده بازیگر نقش هادی همت در سریال بچه مهندس

 سلمان فرخنده با فیلم سینمایی (پنجاه قدم آخر ) در دنیای سینما شناخته شد و از بازیگران نام آشنای تئاتر نیز می باشد ، او در سریال آسپرین برای نقش مهرداد انتخاب شد و این روزها بازی او را در سریال بچه مهندس مشاهده می‌کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *