#


خاطره تلخ بازیگر سریال های طنز از تماشا کردن تلویزیون

7 ژانویه 2019 بدون نظر 1577 بازدید

خاطره تلخ بازیگر سریال های طنز از تماشا کردن تلویزیون

خاطره تلخ بازیگر سریال های طنز از تماشا کردن تلویزیون

 یکی از بازیگران سریال های (جنگ ۷۷ و زیر آسمان شهر )می‌گوید: مردم برنامه های طنز را دوست دارند و جذب نیاز حیاتی جامعه داشتن برنامه طنز است.

 غلامرضا نیکخواه نقش‌آفرین برنامه‌های طنز درباره وضعیت برنامه‌های طنز در تلویزیون اظهار کرد:

 هم اکنون گروه های مختلفی مشغول انجام کار طنز هستند. به نظر من این مشکل گروه ها نیست که باعث ریزش مخاطبان شده است و مخاطبان کمتر تلویزیون می بینند بلکه خود تلویزیون سبک سازه این مشکل شده است.

 او با یادآوری خاطره ای چنین گفت: حدود ۲۰ یا ۳۰ روز قبل برنامه ای از من در تلویزیون در حال پخش بود که در ان زمان من سوار تاکسی شدم و راننده به من گفت: چند وقتی هست که نیستید؟ چه کاری انجام می دهید ؟در حالی که من برنامه داشتم و آن ها تلویزیون را نگاه نمی‌کردند!!

 تلویزیون باید برای این قضیه فکری بکند که بتواند دلیل ریزش مخاطبان را پیدا کرده و مخاطبان را دوباره جذب تلویزیون نماید.

 بازیگرسریالهای (مرد دوهزار چهره) و (مرد هزارچهره) به صحبت هایش اینچنین اضافه کرد :که برنامه طنز جزو نیازهای حیاتی جامعه است و مردم این چنین برنامه هایی را دوست دارند ،تلویزیون هم این کار را انجام میدهد و دنبال طنز است تا این نوع برنامه‌ها را به کنداکتور خود اضافه کند و کار خوبی را هم انجام میدهد.

 ایشان با اشاره به افرادی که در حوزه طنز کار میکنند بیان نمود: تلویزیون باید سعی کند تا افرادی را که کارهایشان در زمینه طنز فاخر بوده و بیننده های زیادی را هم داشته است دور هم جمع کند و با اعمال مدیریت این مسئله را حل کند.

 ایشان در پایان سخنانشان گفتند: سیاست صدا و سیما در حال حاضر به نظر من بد نیست و برنامه هایی را که از لحاظ کیفیت خوب شده را تکرار میکند اما باید به طریقی گروه هایی را که موفق هستند را حفظ کند و از خود بدانند همچنین با احساس مسئولیت آن ها را رها نکند این اتفاق به تشکیلاتی نیاز دارد که دلسوز باشد و این کارها را انجام دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *