#


الهام کردا در اکران فیلم + نقش های الهام کردا

31 دسامبر 2018 بدون نظر 2641 بازدید

الهام کردا در اکران فیلم + نقش های الهام کردا

 الهام کردا در اکران فیلم + نقش های الهام کردا

 الهام کردا با  نقش آفرینی در فیلم حوض نقاشی و فرشته ها باهم می آیند به شهرت رسید در فیلم دنیا آمدن به زودی به روی پرده سینما خواهد رفت.

محسن عبدالوهاب کارگردان فیلم به دنیا آمدن در سال ۹۴ است و توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سه بخش نامزد دریافت جایزه شود.

نامزد شدن الهام کردا در بخش بهترین بازیگر زن و بازی موفق او در این فیلم بهانه ای شد تا نگاهی به فیلم های ماندگار الهام کردا در سینما بیاندازیم.

 الهام کردا در فیلم سینمایی به دنیا آمدن

 محسن عبدالوهاب کارگردان فیلم به دنیا آمدن در سال ۹۴ است و توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سه بخش نامزد دریافت جایزه شود و الهام کردا برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد اما با این اوصاف  دست خالی از جشنواره بازگشت تاکنون برای اکران این فیلم زمانی اعلام نشده است و به گفته تهیه کننده این فیلم امید می رود که این اثر بعد از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران گردد.

در خلاصه داستان فیلم به دنیا آمدن این چنین آمده است که:

 یک زوج در آستانه میان سالگی برای ادامه زندگی شان با هم دیگر دچار مشکلاتی میشوند

 بازیگران فیلم سینمایی به دنیا آمدن به شرح زیر می باشند:

 الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، هدایت هاشمی، رضا مرتضوی، اسماعیل پوررضا، مهدی امیری، رویا جاویدنیا، بابک گودرزی نژاد، سیاوش نقشبندی، مرتضی نسیم سبحان، احمید محمدزاده، نیکی نصیریان، هاله قدرت زاده، پرستو آصفی، امیر علی مظفریان، مسعود ریاضی، آیدا سرشار تهرانی، الهام عبداللهی راد و شهناز چماچم جا، سهیل عبدی، مهدی وحید روش، مریم افشار و …

 فیلم رگ خواب و نقش الهام کردا

 فیلم سینمایی رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت زاده که در خرداد ماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد که یکی از فیلم هایی است که الهام کردا در آن به ایفای نقش پرداخته است نقش الهام کردا در این فیلم آیلا دوست مینا با بازی لیلا حاتمی بود.

 خلاصه داستان فیلم رگ خواب

 این فیلم درژانر اجتماعی است و آن خود رابطه میان یک زن و مرد و اوج و فرود این رابطه به نمایش گذاشته شده است.

 بازیگران فیلم رگ خواب

 خسرو بامداد، کوروش تهامی، لیلا حاتمی، الهام کردا، لیلا موسوی، حمیدرضا آذرنگ  و بامداد نعمت الله هستند.

 فیلم  ((حوض نقاشی و نقش الهام کردا ))

 الهام کردا در فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری به ایفای نقش پرداخته است. او در این فیلم به هنرنمایی در کنار شهاب حسینی و نگار جواهریان در نقش دکتر روانپزشک جلوی دوربین رفت.

 این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کرده است و موضوع آن داستان مرد و زنی است که با آدم های دیگر بسیار متفاوت هستند  باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت بشود این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.

 شهاب حسینی ،صدرعرفایی، الهام کردا ،نگار جواهریان، سپهر فرزامی، محمد احصایی  وفرشته صدر عرفایی بازیگران فیلم حوض نقاشی را تشکیل می دهند.

 الهام کردا در فیلم ((فرشته ها باهم می آیند ))

فیلم فرشته‌ها با هم می‌آیند به کارگردانی حامد محمدی است که الهام کردا در ایفاگر نقش هدیه در کنار بازیگرانی چون نازنین بیاتی و جواد عزتی است.

 خلاصه داستان فرشته ها باهم می آیند این چنین است که یک زن با بازی نازنین بیاتی با یک روحانی جوان با بازی جواد عزتی در کنار هم با حال تنگدستی روزگار را سپری می‌کنند.

 در این فیلم رضا ناجی الهام کردا نازنین بیاتی و جواد عزتی بازیگران اصلی فیلم فرشته ها باهم می آیند را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *