#


بیوگرافی آن ماری سلامه

20 نوامبر 2018 بدون نظر 1909 بازدید

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه، «ساره» در سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه در سال۱۹۹۰ و در یک روستا به نام فاریا در کشور لبنان چشم به جهان گشود. وی بازیگری را با تئاتر آغاز نموده و فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد است.

آن ماری سلامه تحت عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار خیلی بالایی در دنیای عرب دارد. عنوان شده است که برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی را دریافت نموده است. وی با استعداد فوق العاده ای که در زمینه بازیگری دارد موفق شده در آثار تاریخی و مدرن و در شخصیت های گوناگون با کارگردان های به نام لبنانی، ایرانی، ژاپنی و مصری کار کند.

حضور آن ماری سلامه در مجموعه حوالی پاییز

مجموعه حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در تلویزیون کشور ما می باشد. این مجموعه ماجرایی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به نمایش در آورده است و آن ماری سلامه کاراکتر یک دختر لبنانی را بازی می کند که طرف مقابل وی حسین مهری است.

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تاکنون خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ کدام از سایت های خبری لبنان پخش نشده است و به نظر می رسد آن ماری سلامه هنوز مجرد باشد و ازدواج نکرده باشد.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته دست اندرکاران مجموعه حوالی پاییز آن ماری سلامه هنرپیشه ای خوش خنده و مهربان است که در کارش بسیار جدی می باشد. لهجه آن ماری و این موضوع که وی به اصطلاحات زبان فارسی زیاد آشنایی ندارد باعث شده است تا آن ها لحظات شیرین و خنده داری را با وی بگذرانند.

نخستین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

ولی نخستین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال2014 بر می گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد. وی موفق شد با ایفای نقش در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری خوبی را برای خود رقم بزند، به خصوص همکاری در کنار هنرپیشگانی مانند تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد موفق شد سطح بازیگری خود را متحول سازد.

آن ماری سلامه و زبان فارسی

او عنوان کرده که از صفر شروع کردم به دلیل این که زبان مادری من فارسی نبود، بعد از انتخاب برای بازی در این نقش و سفرم به ایران، از نقطه صفر شروع کردم. من چیزی به غیر از سلام و علیک بلد نبودم. گاهی اوقات از دستیار کارگردان یا تهیه کننده کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من یاد بدهند و من بعد از از آن ها تکرار می کردم و احساسات خود را به آن جمله ها اضافه می کردم.

سختی ها و مشکلات آن ماری سلامه برای بازی در مجموعه حوالی پاییز

این بازیگر در رابطه با سختی های بازی در این نقش گفته است: با توجه به این مشکلات با جلو رفتن فیلمبرداری، به مرور زبان فارسی برای من راحت تر شد و از فیلمبرداری بیشتر خوشم آمد ولی باید عنوان کنم که مسئولیت و بار سنگینی بر روی دوش من بود. باید بگویم بازی در مجموعه حوالی پاییز چالش واقعا سنگینی بود. این بازیگر لبنالی در ادامه گفت: سختی ها برای من تازه آغاز شده بود، به این دلیل که از سر فیلمبرداری که بر می گشتم تازه باید سکانس های فردا را تمرین و حفظ می کردم. گاهی اوقات، سر صحنه به صورت ناگهانی تصمیم گرفته می شد که یک سکانس گرفته شود و چون من از پیش آن سکانس را تمرین نکرده بودم کار برای من خیلی سخت تر می شد.

اینستاگرام آن ماری سلامه

یکی از بازیگران سرشناس کشور لبنان جز محبوب ترین های کشورهای عربی است. اینستاگرام آن ماری سلامه پس از بازی در یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به نام حوالی پاییز در کشور ما هم خیلی معروف شده است و اکنو مردم علاقه مندند تا بدانند بدانند که این بازیگر لبنانی کیست و در شبکه ‌های اجتماعی چه صفحاتی را به طور اختصاصی دارد.

صحبت کردن فارسی آن ماری سلامه با لهجه عربی

سلامه در مورد چگونگی ادای لهجه عربی سعودی هم عنوان کرد: علاوه بر زبان فارسی، من باید می آموختم که فارسی را با لهجه عربستانی صحبت کنم. با خودم می گفتم چگونه یک زن عربستانی، فارسی حرف بزند؟ به این نتیجه رسیدم که در واقع حروف باید از ته حلق ادا شود و حالت تشدید داشته باشد به این دلیل که لهجه زبان لبنانی کاملا تفاوت دارد. در قسمت هایی از مجموعه هم باید به زبان فرانسه و انگلیسی حرف می زدم.

گفتگو با حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز

حسین نمازی کارگردان این مجموعه  با اشاره به نقدهای بعضی از رسانه ‌ها برای به کار نگرفتن ظرفیت بازیگران ایرانی برای ایفای این نقش بیان کرد: تعدادی عنوان می کنند چرا از یک هنرپیشه لبنانی بی حجاب در کاراکتر محجبه استفاده نموده ‌اید. ما برای این شخصیت سراغ بازیگران ایرانی هم رفته ‌ایم و بازیگران زیادی هم انتخاب شدند، ولی زمانی که فیلم نامه را می ‌خواندند به گونه ‌ای علاقه ای نداشتند که این کاراکتر را بازی کنند. به طور مثال یک بازیگر خوزستانی بود که تا ماجرا را متوجه شد ترسید و قبول نکرد با ما یک همکاری هر چند محدود داشته باشد.

خلاصه مجموعه حوالی پاییز

این مجموعه ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و بر مبنای طرحی از معصومه بیات می باشد. این مجموعه که ماجرای عاشقی نامرسوم جوانی ایرانی مهران با بازی حسین مهری به یک دختر عرب ساره با بازی بازیگر لبنانی ماری سـلامه را به نمایش می گذارد، این روزها مورد استقبال بیشتر هم وطنان قرار گرفته است . در این مجموعه مهران و ساره با یکدیگر ازدواج می کنند و با مسائلی مواجه می شوند که این اصل ماجرای این مجموعه را تشکیل داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *