#


برازنده ترین مانتو برای اندام مختلف

مانتو
29 می 2017 بدون نظر 1765 بازدید

برازنده ترین مانتو برای اندام مختلف

برازنده ترین مانتو برای اندام مختلف

اغلب خانم ها هنگام خریدن مانتو دچار سردرگمی می شوند و نکات ریزی رابه فراموشی می سپارند و همین امر موجب می شود مانتویی که خریداری می کنند یا اندامشان را زشت نشان می دهد و یا اینکه بعد از چند وقت از خریدن آن دلزده شوند . ما امروز می خواهیم نکته هایی را در مورد مانتویی مناسب هر اندامی برایتان باز گو کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت مانتوی مناسب خودتان را بیابید .

مانتوهایی که مناسب خانم های درشت اندام است

هرگز سایز را فراموش نکرده و به دوخت مانتو خوب توجه کنید . با پوشیدن لباسی که خیلی تنگ است و متناسب اندام شما نیست خودتان را تحت فشار قرار ندهید . به جای این کار مانتوهایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده و متناسب با اندام شما می باشد . مانتوهایی که کش و استرج هستند و کمرهای کشی دارند معمولاً برای خانم هایی که اندام درشتی دارند مناسب نیستند .

از پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه اجتناب کنید و به دنبال مانتوهایی باشید که دارای شکاف در قسمت پهلو هستند زیرا این مدل ها علاوه بر اینکه شیک و به مد بودن را افزایش می دهند موجب راحتی شما هنگام حرکت می شوند . این خانم ها می توانند به راحتی مانتوهای کلوش یا A شکل بپوشند و زیباتر جلوه کنند .

مانتوی مناسب خانم هایی که سینه کوچک دارند

مانتو

مانتو

خانم هایی که سینه های کوچکی دارند بهتر است از مانتوهای طرحدار استفاده کنند . این گونه خانم ها معملاً دارای اندامی گلابی شکل هستند بنابراین نیم تنه پایینی آن ها از نیم تنه بالایی شان بزرگ تر و سنگین تر است . این خانم ها برای اینکه بتوانند تعادل ایجاد کنند باید مانتوهای طرحدار و رنگ روشن با شلوارها تک رنگ و ساده بپوشند . اما باید سعی کنند  طرح های خیلی بزرگ را برای مانتوی خود انتخاب نکنند . به جای آن مانتوهایی که دارای طرح های متوسطی هستند و نه خیلی کوچک هستند انتخاب کنند . این خانم ها می توانند از مانتوهایی که در قسمت سینه دارای تزئینات هستند استفاده کنند . هر چیزی در ناحیه سینه باعث می شود تا سینه های شما بزرگتر به نظر برسد .

استفاده از مدل هایی که درست زیر سینه جمع می شود باعث بزرگ تر دیده شدن سینه می گردد . استفاده از پارچه های بافت دار یا براق هم درست همین تأثیر را در قسمت سینه دارد . دکمه ، تزئینات ، قلاب دوزی و گلدوزی روشی بسیار خوب برای افزایش اندازه سینه شما خواهد شد . پس توصیه می کنیم از مانتوهایی که تزئینات زیادی در بالاتنه آن به کار گرفته شده است استفاده کنید .

مانتوی مناسب خانم هایی که سینه ها بزرگی دارند

برای این دسته از خانم ها مانتوهایی که بالاتنه گشاد دارند توصیه می شود چرا که موجب کوچک تر نشان دادن سینه هایتان می گردد . مانتوهایی که دارای دکمه در دو طرف هستند سینه های شما را بزرگ تر نشان خواهد داد . برای دور کردن توجهات از قسمت سینه های خود تر جیحاً از لوازم جانبی استفاده کنید . با استفاده از روسری های رنگی زیبا و دلفریب و جذاب و با کفش های زیبا توجه افراد بیشتر به آن ها جلب خواهد شد تا سینه های بزرگ شما . توصیه ما به این دسته از خانم ها استفاده از مانتوهایی با بالاتنه گشاد و ساده است .

داشتن جیب باعث جلب توجه به سینه هایتان می گردد . مانتوهایی با دامن های چین دار یا پلیسه دار موجب دور شدن توجهات از سینه شما گردیده و شما را متناسب تر نشان خواهند داد .

مانتوی مناسب خانم های قد بلند

مانتو

مانتو

استفاده از مانت شلواری که رنگ مختلفی با یکدیگر دارند باعث می گردد تا قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک شود و در نتیجه کوتاه تر و متناسب تر دیده خواهید شد . پس دقت داشته باشید که هرگز از مانتو و و شلوارهایی که یک رنگ هستند استفاده نکنید و تلاش کنید مانتو و شلوار و حتی کفش هایتان در چند رنگ مختلف باشد . اما هارمونی رنگی آن ها نیز حفظ بشود .

استفاده از مانتوهای خیلی کوتاه باعث می شود که پاهایتان بلندتراز آن چه که هست دیده شود پس هرگز از چنین مانتوهایی استفاده نکنید . مانتوهای زنانه ای که دارای کمر بوده و تنگ هستند شما را خوش اندام و زیبا نشان خواهند داد . مانتویی که تأثیر بیشتری بر انحناها و برجستگی های بدن داشته باشد توجه را از قد بلند شما دور می کند و اندام شما را متناسب تر نشان خواهد داد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *