#


رمانتیک ترین مانتوی ایرانی با قیمت پایه بیست میلیون تومان

مانتوی ایرانی
25 نوامبر 2017 يك نظر 1409 بازدید

رمانتیک ترین مانتوی ایرانی با قیمت پایه بیست میلیون تومان

رمانتیک ترین مانتوی ایرانی با قیمت بیست میلیون تومان

یکی از زیباترین مانتوهایی که در دنیای مد تولید شده است مانتویی است که ارزش بالایی را پیدا کرده است. این مانتوی زیبا و رمانتیک از جنس ابریشم بوده و حکایت گر داستان عاشقانه شیرین و فرهاد می باشد. قصه شیرین و فرهاد که یکی از داستان های رمانتیک جهان است به صورت مینیاتور بر روی این مانتو به تصویر درآمده است. قیمتی که برای این مانتوی عاشقانه در نظر گرفته شده است مبلغ بیست میلیون تومان می باشد.

یکی از طراحان خوش ذوق ایرانی مانتویی را طراحی کرده است که به دلیل حکایت قصه زیبا و عاشقانه شیرین و فرهاد به صورت مینیاتور توانسته به نام با ارزش ترین مانتوی ایرانی تبدیل شود. این مانتو جزو چشمگیرترین و دلنوازترین مانتوهایی است که در ایران طراحی شده است.

سارا عالم زاده در خصوص طراحی این مانتو اینچنین بیان کرده است که کار کردن مینیاتوری قصه زیبا و دلنشین شیرین و فرهاد به صورت چند پرده بر روی این مانتو انجام شده است که برای اجرای آن زمانی در حدود۲۴۵ ساعت وقت صرف شده است.

در یک قسمت از این مانتو بیتی از شعر وحشی بافقی نیز به صورت دست نویس اجرا کرده اند که موجب زیبایی هرچه بیشتر این مانتوی زیبا شده است. سارا عالم زاده در خصوص این مانتو در ادامه صحبت هایش اینچنین گفته که طرح قصه شیرین و فرهاد به وسیله دست انجام شده و از سبک نگارگری استاد بهزاد برای اجرای این طرح استفاده شده است. مسولین یک هفته زمان تعیین کرده اند تا این مانتوی گران قیمت و زیبا بتواند در کاخ نیاوران مورد بازدید علاقه مندان قرار بگیرد.

افراد بسیاری برای خرید این مانتو علاقه نشان داده اند که پانزده نفر از بازدید کنندگان و چندین گردشگر خارجی اعلام آمادگی برای خرید این مانتوی گران قیمت را داشته اند. البته ناگفته نماند که این مانتوی زیبا و بینظیر قیمت پایه بیست میلیون تومانی را برای خود داشته است و علاقه مندان بسیاری مبلغ بیش از هفتاد میلیون تومان را پیشنهاد داده اند و متقاضی خرید این مانتو زیبا می باشند. تنها چیزی که در این بین مشهود است این است که این مانتو بسیار زیبا بوده و به همراه پارچه ابریشمی خود یکی از زیباترین داستان های عاشقانه ایرانی را روایت می کند؛ داستانی که آوازه آن در سراسر جهان پخش گردیده و موجب شده علاقه مندان بسیاری برای بازدید از این مانتوی زیبا وارد کاخ نیاوران شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *