#


پالتو: پوششی گرم برای فصول سرد سال

پالتو
31 می 2017 بدون نظر 1071 بازدید

پالتو: پوششی گرم برای فصول سرد سال

پالتو: پوششی گرم برای فصول سرد سال

هر سال در فصل سرما به یک لباس بسیار مهم که ما را از گزند سرما حفظ کند نیاز دارین و آن هم پالتو می باشد . پالتوهای دارای اهمیت زیادی در پوشش زنان هستند چرا که هم خاصیت گرم کنندگی مناسبی دارند و هم با آن می توانید به یک استایل شیک خانمانه و زیبا دست پیدا کنید . برای انتخاب یک پالتوی مناسب باید دقت و توجه بسیاری را به کار گرفته و نکات گوناگونی را مد نظر قرار دهید . با ما همراه باشید تا شما را با یک سری از این نکات آشنا کنیم .

پالتو

پالتو

استفاده از پالتوهای کوتاهی که قد آن ها به پایین باسن می رسد برای مناطقی که هوای خیلی سردی دارند به هیچ عنوان مناسب نیست و در مناطق گرمسیری که زمستان های سختی ندارند قابلیت استفاده بیشتری دارند . خانم هایی که قد کوتاهی دارند می توانند از پالتوهایی که تا بالای زانو است استفاده کنند . پالتوی روی زانو با بیشتر اندام ها متناسب است .

اما اگر قد متوسط یا بلندی دارید سراغ آن ها بروید . اگر پالتوی خیلی بلند که زیر زانو هستند مورد توجه شما است می توانید به سراغ مدل های اور سایز که به صورت جلو باز مورد استفاده قرار می گیرند بروید چرا که گزینه مناسب تری نسبت به مدل های دیگر هستند .

اندازه و شکل پالتو

خانم های قد کوتاه بهتر است سراغ پالتوهای گشاد و مدل مردانه که حالت رسمی و کلاسیک دارند نروند چرا که اصلا گزینه خوبی برای آن ها نمی باشد . پالتوهای کمر باریک با حالت خانمانه ای که دارد شما را لاغرتر و منحنی تر نشان می دهد . خانم های قد کوتاه می توانند از پالتوهای دهه۶۰ که ترکیبی از این دو حالت است ولی فرم کلوش آن ها از شانه اغاز می گردد استفاده کنند . برای پوشیدن پالتوهای مدل شنلی بهتر است با یک شلوار تنگ پوشیده شود تا زیبایی شما را دو چندان کند .

رنگ و طرح پالتو

پالتو

پالتو

رنگ های تیره و خنثی به دلیل تطبیق پذیری بالایی که دارند دیرتر هم کثیف می شوند به همین جهت دارای محبوبیت بیشتری در بین افراد هستند اما با توجه به سلیقه خودتان می توانید هر رنگی را که به چهره و سایز لباس های شما می آید انتخاب کنید . همیشه یکی از جسورانه ترین کارها خرید پالتوی طرح دار است که البته باید به یاد داشته باشید طرح های تیره تر و ساده تر و طرح های کلاسیک همچون پلنگی و طرح های هندسی را انتخاب نمایید .

جنس پالتو از آن جا که همیشه یک پالتو چند سال پوشیده می شود پس باید پارچه پالتو زنانه کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا هم دوام و هم گرم کنندگی کافی را در فصول سرد سال داشته باشد . به کیفیت دکمه ها و سایر یراق آلات پالتو توجه کافی داشته باشید چون زیبایی آن ها تأثیر بسیار زیادی در زیبایی پالتو دارد . بنابراین سعی کنید به جای خرید پالتوی ارزان قیمت سرمایه گذاریتان بر روی خرید یک پالتوی با کیفیت بالا و مناسب باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *