#


نکاتی درباره دمپایی روفرشی آقایان

دمپایی روفرشی آقایان
5 ژوئن 2017 بدون نظر 1409 بازدید

نکاتی درباره دمپایی روفرشی آقایان

نکاتی درباره دمپایی روفرشی آقایان

امکان جریان هوا در دمپایی های حوله ای یا پارچه ای جلو بسته وجود ندارد پس توصیه ما به شما این است که آن ها را به مدت طولانی نپوشید . جنس دمپایی روفرشی باید به گونه ای باشد که بتوانید آن ها را خیلی راحت بشورید و همیشه نگران آلودگی آن نباشید .
به طور معمول آقایان نسبت به خانم ها بیشتر در معرض مشکلات و بیماری های مربوط به پا مثل بو گرفتن پا ، عرق کردن و یا ابتلا به قارچ های پوستی در بین انگشتان پا هستند چرا که بیشتر وقت خود را بیرون از منزل هستند و پای آن ها بیشتر روز در کفش است .

زمانی که پا به مدت زیادی در یک جای گرم و مرطوب باشد باعث می شود که پا به بیماری قارچی و مشکلات پوستی دچار شود . توصیه ما به آقایان این است که اگر مدت زیادی از کفش استفاده می کنند حتما داخل خانه از دمپایی روفرشی استفاده کنند و در نخستین زمان برای معالجه بیماری شان به یک متخصص پوست مراجعه کنند . بیماری های قارچی و عفونی پوستی با راه رفتن پای برهنه بر روی فرش باعث می شود که این بیماری ها به بقیه خانواده منتقل شود .

به علت مسری بودن بیماری های عفونی پوستی متخصصان توصیه می کنند که اعضای یک خانواده از دمپایی های یکدیگر استفاده نکنند . در ضمن کسانی که به بیماری پوستی در قسمت پا مبتلا هستند نباید تا بهبودی کامل به استخر بروند زیرا باعث می شود که این بیماری از طریق آب به افراد دیگر منتقل شود .

آقایان بهتر است برای پیشگیری از ابتلا به بیماری پوستی و بو گرفتن پا دمپایی رو فرشی خود را هر دو هفته یک بار بشویند و کامل خشک کنند .

اگر در قسمت پا قارچ و بیماری پوستی برای شخص تشخیص داده شود و روال درمانی خود را طی کند ، حتما باید پس از بهبودی کامل هم

دمپایی روفرشی آقایان

دمپایی روفرشی آقایان

دمپایی خود را بشویند و خشک کنند ، تا اگر در گوشه ای از دمپایی آثاری از این بیماری ماند از بین برود تا باعث نشود که دوباره به این بیماری دچار شوند .

خشک کردن پا در حفظ سلامتی آن تأثیر بسیاری دارد و کسانی که پس از حمام کردن لای انگشتان خود را خشک نمی کنند و دمپایی پلاستیکی یا چرمی روبسته را بلافاصله می پوشند محیطی مناسب برای رشد قارچ و بیماری های پوستی دیگر به وجود می آورند .
پس از حمام کردن لازم است که لابه لای انگشتان خود را با یک دستمال یا پارچه حتما خشک کنید و تانیم ساعت از دمپایی هایی که رطوبت را جذب می کنند مانند دمپایی پارچه ای یا حوله ای استفاده کنند تا در قسمت پا رطوبت باقی مانده را کاملاً خشک کند .

پس از نیم ساعت می توانند از دمپایی های روفرشی خود که جریان هوا در آن ها وجود دارد استفاده کنند . با این کار دیگر پاها دچار بیماری پوستی نمی شوند و این شرایط موجب حفظ سلامتی آن ها می شود.

جنس بعضی از دمپایی های روفرشی چرم است و امکان دارد بعد از پوشیدن آن ها با پای خیس روی پا قرمز شده و دچار التهاب وخارش شود . این مشکلات به خاطر احتمال داشتن آلرژی به این نوع جنس می باشد .

دمپایی های که جنس پلاستیک و رنگ روشن دارند کمترین آلرژی پوستی را برای اشخاص به وجود می آورند . در هر حال اگر با پوشیدن یک دمپایی نو به التهاب ، خارش و قرمزی پا دچار شدید به هیچ عنوان از آن دمپایی با پای برهنه استفاده نکنید .

یک دمپایی روفرشی خوب به جز داشتن جای کافی برای رفت و آمد هوا باید سبک هم باشد . اگر تا به حال توجه کرده باشید زمانی که با دمپایی راه می روید قسمت پاشنه دمپایی دائماً به پاشنه پاهایتان ضربه می زند . حالا اگر این دمپایی سبک تر باشد شدت ضربه هایی که به پا وارد می کند هم سبک تر است و پوست را تحریک نمی کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *