#


معرفی مدل های مختلف شلوار زنانه

شلوار زنانه
24 می 2017 بدون نظر 4489 بازدید

معرفی مدل های مختلف شلوار زنانه

معرفی مدل های مختلف شلوار زنانه

هر فرد که علاقه مند به دنیای مد و فشن است باید اصول اولیه آن را که شناختن انواع مختلف لباس ها است را بداند . ما امروز انواع شلوار زنانه را معرفی و تفاوت های هر یک را در مدل و الگو و کاربد بیان می کنیم .

انواع شلوار زنانه

شلوار راسته

شلوار زنانه

شلوار زنانه

یکی از ساده ترین انواع شلوار که از الگوی پایه تهیه می شود و گشادی آن در قسمت های مختلف به یک اندازه و ثابت می باشد شلوار راسته است . از مدل راسته بیشتر در شلوارهای جین و پارچه ای استفاده می کنند و با وجود ساده گرش بسیار شیک و زیبا می باشد .

شلوار چسبان جذب

شلوار جذب

شلوار جذب

این مدل در تمام قسمت های پا تنگ و چسبان است و با پارچه هایی که کمی حالت کشسانی دارند همچون پارچه های جین کشی تهیه می شوند . به دلیل چسبان بودن این شلوارها و احساس سبکی که دارند شما نیز راحت می توانید آن ها را استفاده کنید .

شلوارهای دمپا گشاد

شلوار دمپا

شلوار دمپا

در این مدل شلوارها گشادی آن از قسمت زانو به پایین شروع می شود و میزان گشادی آن متفاوت است . از این مدل نیز بیشتر در شلوارهای جین استفاده می شود البته امروزه اغلب شلوارها با پارچه های مختلف با این مدل وجود دارند و تنها منحصر به شلوار جین نیست .

شلوار گشاد

مدل این شلوار به گونه ای است که در قسمت کمر و باسن تنگ بوده و از قسمت ران به پایین گشاد می شود و مدل محبوبی در دهه ۷۰ در میان مردم بوده است .

شلوار دامنی

شلوار دامنی

شلوار دامنی

تنگی این مدل شلوار در قسمت کمر بوده  و گشادی آن از قسمت باسن شروع می شود . برای هرچه بیشتر نشان دادن زیبایی این مدل اغلب از شلوارهای پارچه ای استفاده می گردد .

شلوار ساسن دار

این مدل از شلوار ها در قسمت کمر و باسن دارای ساسن بوده و راحت و گشاد هستند و تنگی آن ها بعد از کمر و باسن شروع می شود و در قسمت ساق و مچ پا تنگ تر می شوند و مدلی شیک و جذاب را تشکیل می دهند .

شلوار رکابی

نام گذاری این شلوار به دلیل بندی است که در قسمت پا دارد و باعث نگه داشتن شلوار در پا می شود . شلوار رکابی به عنوان یکی از شلوارهای تنگ به شمار می رود و معمولاً در شلوارهای پارچه ای کاربرد دارد .

شلوار جیب دار

این مدل که به آن شلوار ۵ جیب نیز گفته می شود مدل کلاسیک شلوارهای جین است که معمولاً سه جیب در جلو و دو جیب در عقب دارد . مدلی شیک و ساده و راحت به شمار می رود و در بسیاری از موقعیت ها کاربرد دارد .

شلوار شش جیب

شلوار6جیب

شلوار۶جیب

این مدل شلوار معمولاً گشاد و راحت است و اصولاً از پارچه های کتان و جین تهیه می شود و دارای ۶ جیب بزرگ است که ۴ جیب آن در جلو و ۲ جیب دیگرش در عقب دوخته شده است .

شلوار پیش بندی

شلوار پیش بندی

شلوار پیش بندی

این سبک شلوار به عنوان شلوار کارگری هم معروف است و در جلو پیش بندی دارد که با دو بند بسته می شود . اغلب از جنس جین است ولی مدل های پارچه ای نیز دارد .
شلوار راحتی

برای اینکه در منزل شلوار راحت و گشادی استفاده کنید این مدل به شما توصیه می شود و به طور معمول از پارچه های نخی و کشباف تولید می شود که تنگی آن در قسمت مچ پا قرار دارد .

شلوار سنبادی

نام دیگر این مدل شلوار حرم سرا است که بسیار گشاد و راحت می باشد و در قسمت مچ پا تنگ می شود و به خاطر راحتی و سبکی از پارچه های نازک مثل حریر تهیه می گردد .

دامن شلواری

این مدل ترکیبی از دامن و شلوار است که از قسمت کمر گشادی آن شروع می شود و از پارچه های نرم تهیه می شود تا احساس راحتی را به فرد بدهد و آزاد باشد .

شلوار برمودا

شلوار برمودا

شلوار برمودا

این مدل شلوار نوعی شلوار کوتاه است که از شلوارک بلندتر می باشد و از زانو بالاتر قرار می گیرد و برای فصل گرما گزینه مناسبی است و در منزل نیز می توان از آن ها استفاده کرد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *