#


رایج ترین اکسسوری های مردانه

اکسسوری
4 آوریل 2017 بدون نظر 1335 بازدید

رایج ترین اکسسوری های مردانه

رایج ترین اکسسوری های مردانه

استفاده از زیور آلات و جواهرات مردانه از جمله اکسسوری هایی هستند که جلوه زیبایی به آقایان می دهند که در این متن این اکسسوری ها را معرفی می کنیم.

۱. کلاه مردانه : همانگونه که همه ی ما می دانیم انواع کلاه مردانه در بازار وجود دارد که آقایان آن را خریداری کنند. و کاربردهای مختلفی دارند برخی از آنها برای جلوگیری از تابش نور خورشید به چشم ها ساخته شده اند و برخی دیگر برای محافظت سرشان در مقابل سرما از آن استفاده می کنند. شما باید در انتخاب کلاه خود دقت کنید قطعا می توانید ظاهری شیک برای خود بسازید.

۲. گیره کراوات : اگر همیشه در رفت و آمد هستید در واقع یک بیزینس من هستید حتما از گیره کراوات استفاده کنید که آن را ثبات نگه دارد. این اکسسوری در رنگ ها و طرح های مختلفی موجود می باشد اما رنگ نقره ای آن را می توان به راحتی با کت و شلوار و کراوات مشکی ست کرد.

۳. ۳ ساعت مچی وسیله ای است برای نمایش زمان است. ولی هنگامی که لباس رسمی می پوشید ساعت نقش مهم تری علاوه بر نشان دادن زمان خواهد داشت. سعی کنید اصول خرید ساعت مچی را رعایت کنید.

۴. انگشتر مردانه : انگشتر یکی از زیور آلاتی است که اکثر آقایان از آن استفاده می کنند. سعی کنید که ازانگشتر های ساده استفاده کنید.

۵. دکه سر آستین: به شما استفاده از دکمه سرآستین با لباس رسمی توصیه می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *