#


خوش تیپ شدن آقایان درشت اندام

خوش تیپ شدن آقایان درشت اندام
12 آوریل 2017 بدون نظر 1349 بازدید

خوش تیپ شدن آقایان درشت اندام

خوش تیپ شدن آقایان درشت اندام

اصولا افرادی که چاق هستند و درشت اندام هستند فکر می کنند که نمی توانند خوش تیپ باشند اما این طور نیست. چاق یا لاغر بودن مانع خوش تیپی شما نمی شود.

لباسی بپوشید که اندازه شما است : از آن جایی لباس تمام بدن شما را می پوشاند به همین خاطر باید لباسی را انتخاب کنید که اندازه بدن شما باشد . سعی کنید اصلا به سراغ لباس هایی نروید که خیلی گشاد است.

زیرا باعث می شود که شما شلخته به نظر برسید. لباس هایی که یک دست هستند به جای این که باعث شوند شما لاغر دیده شوید بر عکس عمل می کنند و باعث می شوند که شما چاق تر به نظر برسید.

تنگ نپوشید

سعی کنید لباس های خیلی تنگ هم بپوشید زیرا این لباس ها شکم و باسن شما را نشان می دهند که زیاد جالب نخواهد بود. سه فاکتور اصلی لباس پوشیدن تقسیم بندی لباس مناسب، تعادل و راحتی در لباس ها می باشد که باعث می شوند لباس ها به راحتی در تن شما قرار بگیرند.

بهترین نوع لباس ها برای شما تک کت، کت و شلوار و بلیزر ها می باشند . انتخاب شلوار شما باید به گونه ای باشد که در قسمت پاچه شما تنگ نباشد یا این که پلیسه نداشته باشد. کت هایی را انتخاب کنید که جیب های عریض داشته باشند و هم چنین یقه ی آنها هم عریض باشد زیرا این مدل ها کاملا مناسب اندام شما است.

هدف داشته باشید

منتظر این نباشید هنگامی که لاغر شدید باید لباس خوب بپوشید طوری که از الان خود لذت نبرید. شما باید همیشه خوش تیپ باشید و بر اساس وضعیتی که الان دارید برای خود لباس بخرید با این گونه رفتارها نشان می دهید که همیشه به فکره خود هستید.

شاید تصمیم داشته باشید که در آینده لاغر شوید ولی در حال حاضر باید این هدف را داشته باشید که خوش اندام باشید.همیشه افراد با وزن کم کردن به وزن ایده آل نمی رسند سعی کنید لباس هایی نپوشید که بدن نما، گشاد و غیر رسمی باشند.

زیرا بدن شما در این لباس ها خوب دیده نمی شود بهترین راه برای شما این است لباس هایی را انتخاب کنید که بدن شما را به بهترین شکل تغییر دهد. به سمت لباس های رسمی، بلیزر و کت و شلوار ها بروید.

طرح لباس

طرح های لباس از موارد مهمی است که افراد چاق و درشت اندام باید به آن توجه کنند. سعی کنید تا جایی که امکان دارد از لباس های ساده استفاده کنید آقایانی که وزن آنها زیاد است در لباس های ساده خیلی بهتر به نظر می رسند. پس لباس های شلوغ خریداری نکنید. بهترین انتخاب های شما لباس های راه راه ساده ، تک رنگ و یا طرح های بوته است.

از طرح های راه راه افقی استفاده نکنید. زیرا باعث می شوند بدن شما عریض تر نشان داده شود توصیه می شود از رنگ های قهوه ای ، مشکی ، و طوسی استفاده کنید تا جذاب به نظر برسید. رنگ های دیگر هم خوبی باشند ولی به شرط اینکه تیره باشند مانند رنگ سبز زیتونی.

لباس های سبک انتخاب کنید

سعی کنید لباس های سبک بپوشید و از لباس های ضخیم دوری کنید زیرا این لباس ها اندازه بدن شما را نمایان می کند و شما سنگین تر از چیزی که هستید نشان می دهد جدا از این که لباس های سنگین به وزن شما اضافه می کنند.

و دلیل دیگر آن این است که این لباس ها گرما را در خود نگه می دارند و باعث می شوند شما زیاد عرق کنید. در کل با این لباس ها که وزن سبکی دارند هم از این مشکلاتی که گفتیم خلاص می شوید و این که لاغر تر دیده می شوید. مثلا در انتخاب شلوار دقت کند که به جای جین از شلوار های پشمی انتخاب کنید زیرا هم سبک است و هم به لاغر تر دیده شدن شما کمک می کند.

شلوار های جین به دلیل سنگینی و ضخامتی که دارند توجه افراد را به پایین تنه جذب می کنند که این موضوع برای افراد چاق زیاد جالب نخواهد بود.

خرید اکسسوری :

آقایان درشت اندام از این پس برای خرید اکسسوری به موارد زیر دقت کنید :

۱. کلاه نپوشید :

پوشیدن کلاه باعث می شود هیکل شما تقسیم بندی تر شده و لاغر تر نشان داده شوید.

۲. به جای کمربند از ساس بند استفاده کنید :

زیرا کمربند ها دقیقا به سمت زیر شکم شما متمایل می شنود و باعث می شنود شکم شما بیشتر نمایان شود در حالی که ساس بند ها این گونه نیستند . ساس بند ها از این جهت که عمودی هستند باعث می شوند شما عری تر نشان داده شوید.

۳. انتخاب پیراهن مجلسی با یقه پهن :

یقه های پهن باعث می شوند که صورت شما عریض تر نشان داده شود و از طرفی دیگر جا برای گره کراوات بزرگ شما وجود دارد.

۴. انتخاب کراوات پهن :

به افراد درشت اندام توصیه می شود برای لاغر تر به نظر رسیدن از کراوات های پهن استفاده کنند.

۵. اهمیت دادن به ریش :

سعی کنید همیشه به ریش خود فرم دهید و آنها را آراسته کنید تا صورت جذابی داشته باشید اگر رئیس شما آراسته باشد خیلی بیشتر در خوش تیپی شما تاثیر می گذارد تا زمانی که شلخته باشید.

پس سعی کنید همیشه ریش خود را تمیز نگه دارید و مدل دار باشد. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد اهل ریش گذاشتن نیستید مدل ریش های بزی برای شما مناسب می باشند زیرا چانه شما را کشیده نشان می دهد و در نهایت شما را لاغر تر.

۶. استفاده از کت بلند :

اگر دوست دارید که اورکت یا پالتو بپوشید ما به شما به جای مدل های کوتاه مدل های کشیده را پیشنهاد می کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *