#


ست لباس مردانه اسپرت در بهار

ست لباس مردانه اسپرت در بهار
4 آوریل 2017 بدون نظر 1273 بازدید

ست لباس مردانه اسپرت در بهار

ست لباس مردانه اسپرت در بهار

در این بخش می خواهیم شما را با ست لباس مردانه اسپرت در بهار آشنا کنیم .

۱) علاقه مندان به رنگ خاکستری : رنگ های تیره باعث می شوند افرادی که وزنشان زیاد است بهتر و خوش تیپ تر دیده شوند. از این رو به این افراد توصیه می شود که از رنگ های تیره مانند خاکستری استفاده کنند.

۲) علاقه مندان به رنگ آبی : اگر محل زندگی شما جایی است که هوا سرد است، بهترین انتخاب برای شما رنگ آبی است . این رنگ الهام دهنده در آب و هوای سرد است. پلیورگپ، عینک پرادا و دستمال گردن به خوش تیپ شدن شما کمک می کند.

۳) علاقه مندان به رنگ توسی : افرادی که در مناطق گرم زندگی می کنند می توانند در فصل بهار از شلوار جین، کتانی و پیراهن چهارخانه مردانه استفاده کنند . رنگ های تیره این ست مناسب برای افرادی است که زیاد ریسک نمی کنند.

۴) علاقه مندان به رنگ سبز: ترکیب شلوار سبز و رنگ قهوه ای کمربند و کیف و کفش باعث شده که آقایان بتوانند ست متمایزی داشته باشند.

۵) علاقه مندان به رنگ خاکی : رنگ خاکی و رنگ خردلی از جمله رنگ هایی است که می توان آنها در بهار پوشید. این تیپ شامل شلوار جین، عینک آفتابی، ژاکت می باشد.

۶) طرفداران رنگ سرمه ای : آقایانی که طرفدار لباس های اسپرت و جین هستند این می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. با کتانی، پیراهن اسپرت و شلوار جین می توانید یک تیپ خوب برای خود بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *