#


تصویر زمینه پی اس فور PS4 خود را جذاب تر کنید

پی اس فور PS4
6 اکتبر 2017 بدون نظر 5467 بازدید

تصویر زمینه پی اس فور PS4 خود را جذاب تر کنید

تصویر زمینه پی اس فورPS4 خود را جذاب تر کنید

افرادی که به بازی با کنسول پی اس فور PS4 علاقه دارند مطمئناً تمایل دارند تصویر زمینه بازی را بنا به سلیقه و دلخواه خود تطبیق کنند. به این ترتیب متوجه می شوید که شخصی سازی یکی از عواملی است که هر فردی نسبت به آن تمایل ویژه ای دارد. آیا شما هم جزو آن افرادی هستید که دوست دارند تصویر زمینه کنسولشان تصویری از بازی مورد علاقه خود داشته باشند ولی نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید/ بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید تا به طور خلاصه بگوئیم چونه می توانید تصویر زمینه پی اس فور خود را عوض کنید.

نحوه تغییر پس زمینه

کنسول پی اس فور از همان ابتدا که وارد بازار شد از قابلیت تغییر تصویر زمینه برخوردار نبود. افراد بسیاری که به عنوان استفاده کنندگان نسل هشتم این کنسول ها شناخته می شدند همواره درخواست اضافه شدن این توانایی را داشتند و در نهایت سونی با بروز ترین نسخه کنسول خود که سیستم عامل آپدیت شده ۴.۵۰ را داشت این قابلیت را به پی اس فور افزود و امکان عوض کردن تصویر زمینه را فراهم کرد.

پی اس فور PS4

پی اس فورPS4

با توجه به آنچه که گفته شد باید به یاد داشته باشید که اولین عامل مهم در تغییر تصویر زمینه این است که سیستم عامل کنسول خود را بروزرسانی کرده و پس از آن اقدام به تغییر تصویر زمینه کنید.

برای اینکه بتوانید سیستم عامل کنسول بازی خود را به روز رسانی کنید باید در ابتدا به یک شبکه اینترنتی اتصال پیدا کنید. پی اس فور با اتصال به اینترنت بروزترین آپدیت را مشخص کرده و خود به خود آن ها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار می دهد. اگر زمانی که به اینترنت متصل شدید کنسول شما نتوانست آپدیت جدیدی را بیابد بهتر است به قسمت تنظیمات دستگاه خود رفته و به قسمت سیستم سافت وار آپدیت رفته و با این کار باعث شوید دستگاه کنسول شما مجدداً شبکه اینترنتی را جستجو کند تا ببیند بروزرسانی جدیدی از نرم افزار ارائه گشته یا نه.

اگر کنسول شما به شبکه وصل نشده می توانید از وب سایت پلی استیشن فایل دانلود را دریافت کرده و در یک قسمت آن را ذخیره کنید که در بخش PS4/UPDATE nv قرار دارد.
پس از اتصال یو اس بی درایو به کنسول خود در قسمت تنظیمات به آن بخشی که به نام سیستم سافت وار آپدیت قرار دارد رفته و ایندفعه کنسول شما بر روی یو اس بی درایو در جستجوی بروز ترین نرم افزار خواهد بود و به وسیله فایلی که بر روی یو اس بی درایو قرار داده اید یک آپدیت جدید را برای خود می یابد.

بعد از اینکه نرم افزار کنسول خود را آپدیت گردید باید به سراغ یک تصویر بروید و آن را به عنوان تصویر زمینه کنسول خود انتخاب کنید. شما به وسیله ترفندهای مختلفی می توانید یک تصویر زمینه برای کنسول خود تهیه کنید. در هنگام بازی شما می توانید کلید Share را فشار داده و باعث شوید یک منو باز شود. دراین منو یک گزینه دارد که یک شکل دوربین در آن نشان داده می شود و شما به وسیله آن می توانید از بازی و محیط کنسول خود اسکرین شات گرفته و یا فیلم بگیرید.

پی اس فور PS4

پی اس فورPS4

بسیاری از بازی هایی که در کنسول پی اس فور وجود دارد دارای تصاویر زیبا و جذابی هستند که می توانید از آن ها برای تصویر زمینه کمک بگیرید. شما به راحتی می توانید از بازی ها عکس بگیرید؛ به طور معمول اگر دکمه شیر که در قسمت چپ تاچ پد که بر روی دستگاه کنترل وجود دارد را فشار دهید یک منو شیر برای شما گشوده خواهد شد و چند گزینه به نام گرفتن عکس از صفحه یا همان اسکرین شات و فیلم ویدئویی را به شما نشان خواهد داد.

اگر گزینه اسکرین شات را برگزینید تصویر مورد توجه در کالری کنسول شما سیو می شود و پس از آن یک منو برای به اشتراک گذاشتن تصویر برای شما گشوده خواهد شد. زمانی که این صفحه برای شما باز شود شما می توانید شبکه مورد علاقه خود برای آپلود تصویر را برگزینید اما اگر دلتان نمی خواهد تصویر ورد علاقه خود را در هیچ شبکه ای آپلود کنید می توانید به عقب بازگردید.
برای اینکه بتوانید تصویر مورد علاقه خود را در گالری کنسول خود سیو کنید می توانید پس از فشار دادن کلید شیر بر روی دکمه مثلثی شکل فشار وارد کرده و به ساده ترین شکل ممکن عکس گرفته شده را ذخیره کنید.

در برخی از بازی ها توانایی فوتو مود وجود دارد که باعث می شود شما خود صحنه های جذاب و زیبایی را بیافرینید. به وسیله این توانایی شما می توانید با تنظیم زاویه دوربین و به وسیله افکت های مختلف تصاویر زیباتری را خلق کرده و یک تصویر زمینه جذاب تر ایجاد کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که همه بازی ها از این قابلیت بهره مند نیستند و تعداد کمی از بازی های پلی استیشن ۴ این قابلیت را دارا می باشد.
اگر از بازی ای که در حال انجام آن هستید عکس بگیرید یک فولدر به اسم همان بازی در گالری کنسول سیو می شود و عکس را در خود نگه می دارد.

پی اس فور PS4

پی اس فورPS4

دانلود تصاویر اینترنتی

اگر قصد دارید تصاویری که در شبکه های اینترنتی وجود دارد را ذخیره کنید باید ابتدا تصاویری که دارای رزولوشن بالا هستند برگزینید و مرورگر پلی استیشن را که با اسم Browser وجود دارد را بگشائید و به وسیله بررسی در گوگل و یا با رفتن به سایت هایی که دانلود تصویر زمینه را دارند عکس هایی که مورد علاقه خود است را بیابید. پس از آن کلید مربع را بفشارید تا جستجوگر تصاویر را به صورت فول اسکرین قرار دهد و بتواند تمام صفحه نمایش را تحت حمایت خود دربیاورد.

اگر می خواهید تصویر مورد علاقه خود را به صورت کامل داشته باشید می توانید از دکمه R3 کمک بگیرید و بر روی عکس مد نظر زوم کنید. پس از اینکه تصویر مورد نظر خود را ذخیره کردید می توانید به وسیله یو اس بی درایو این تصاویر را به گالری کنسول خود منتقل کرده و.به عنوان تصویر زمینه از آن استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *